För att uppdateringarna släppts efter att datorn förpackades.Alltså den där datorn,den gör inget annat än uppdaterar,hur kan en helt ny dator sakna så många uppdateringar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att uppdateringarna släppts efter att datorn förpackades.Alltså den där datorn,den gör inget annat än uppdaterar,hur kan en helt ny dator sakna så många uppdateringar
Är det W10? Den är förinställd på att uppdatera kl 03.30 men det går att ändra på det i inställningarna. Min uppdaterar när jag stänger av/startar om.Min tyckte att 03:30 var en utmärkt tid att autostarta och börja uppdatera. Tack för den hjärtattacken liksom
Nope, en MacBook. Den andra datorn (W10) har jag redan konfigurerat så att den rensar och uppdaterar automatiskt vid omstartÄr det W10? Den är förinställd på att uppdatera kl 03.30 men det går att ändra på det i inställningarna. Min uppdaterar när jag stänger av/startar om.
Lev. kommit, inpackat och klart
Dessutom trevlig chaufför som kunde le mer än begärt med den planeringen på körningen.
Titta på Fucking Åmål och få förslag?Sitter på ett hotellrum i Åmål. Vad ska jag hitta på hela kvällen?