Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry!Jag äter frukost. Och funderar på dynamiken i min familj. Tack gör den @Ninnurur
Puss antar att det kan vara nyttigt.Sorry!
Ni frågade faktiskt! Och jag kan inte annat än ge analyssvar, jag är uppfostrad såPuss antar att det kan vara nyttigt.
Jag ville ha medhåll om att vi diskuterade en ohälsosam situation. Du BEHÖVDE inte gå full analys on us.Ni frågade faktiskt! Och jag kan inte annat än ge analyssvar, jag är uppfostrad så
?????Jag äter frukost. Och funderar på dynamiken i min familj. Tack för den @Ninnurur
Vi kom in på hur dynamiken i familjer ändras när barnen blir vuxna och det kan finnas olösta saker med i bilden i chatten på fb.?????
Jag kan inte annatJag ville ha medhåll om att vi diskuterade en ohälsosam situation. Du BEHÖVDE inte gå full analys on us.
Nä det är sant. Och jag behövde detJag kan inte annat
Fullständig analys är väl alltid nödvändigt?Jag ville ha medhåll om att vi diskuterade en ohälsosam situation. Du BEHÖVDE inte gå full analys on us.
Du pratar liksom med psykologbarnet som under uppväxten bara umgåtts med andra psykologfamiljer och som har adhd Det där med att vara som normala människor är inte min grej!Nä det är sant. Och jag behövde det
OK.Vi kom in på hur dynamiken i familjer ändras när barnen blir vuxna och det kan finnas olösta saker med i bilden i chatten på fb.
Nej. För då blir det ju jobbigt.Fullständig analys är väl alltid nödvändigt?
Normal är överskattatDu pratar liksom med psykologbarnet som under uppväxten bara umgåtts med andra psykologfamiljer och som har adhd Det där med att vara som normala människor är inte min grej!
Det var inte meningen att det skulle bli en grej utan mest en liten reflektion över att jag tänker på 'riktiga' saker innan kaffe. Men ja, du har helt klart en poäng.OK.
Ni relaterar alltså till något som finns utanför buke. Håll det gärna helt utanför - så det inte blir så internt er emellan. Eller förklara saken när ni skriver här.