Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lugnt som sjutton på jobbet. Men skönt det också. Känner mig lite bättre idag, tror jag. Ska försöka ta mig till gymmet efter jobbet. Måste fråga dom också hur jag bokar pass, Må Bättre's hemsida (och speciellt bokningssystemet) är inte så himla användarvänligt :meh:

Fullständig analys är väl alltid nödvändigt? :D
Nej. För då blir det ju jobbigt.
Mvh fixar inte jobbigt :D
Du pratar liksom med psykologbarnet som under uppväxten bara umgåtts med andra psykologfamiljer ;) och som har adhd :D Det där med att vara som normala människor är inte min grej! :p
Normal är överskattat ;)
OK.
Ni relaterar alltså till något som finns utanför buke. Håll det gärna helt utanför - så det inte blir så internt er emellan. Eller förklara saken när ni skriver här. ;)
Det var inte meningen att det skulle bli en grej utan mest en liten reflektion över att jag tänker på 'riktiga' saker innan kaffe. Men ja, du har helt klart en poäng.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
302
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
66 67 68
Svar
1 355
· Visningar
37 440
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 056
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar