Ska boka bussbiljetter inför nästa helg, sen ska jag sova inför en ny arbetsvecka.. önskar att jag också fick semester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha jag vet! Jag chockar mig själv ibland! Nä men om vi ska vandra i nationalparker på semestern känns det som lämpligare än klänning på nåt sätt!
Chefens bortskämda dotter...
Det gör mormor och morfar hela tiden alltid en ny på lagringSå. Nu har jag påbörjat ett experiment.
Ett antal personer har oberoende av varann berättat att man kan lagra hushållsost - och den blir tydligen jättegod.
Jag är gravt skeptisk till att något som har beteckningen Hushållsost kan bli god. Eller till och med jättegod...
Så nu ligger det en hel stor hushållsost i kylskåpet och ska så göra i ett halvår typ. Återkommer i frågan
Det gör mormor och morfar hela tiden alltid en ny på lagring
Tack. Nej precis allt blir fel. Fel mat, fel i kassan. Hon tom diskar fel.Lider med dig. Har varit utsatt i samma sits. Det var inte mkt som blev rätt när de jag tänker på hade gjort det jobb de var ålagda att göra.
Åh dagens bästaLäste att dom nu har hittat sexåringen. Underbart.
Glöm JB, värdelös typ.Kan inte sova
Glöm JB, värdelös typ.