Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha jag vet! Jag chockar mig själv ibland! Nä men om vi ska vandra i nationalparker på semestern känns det som lämpligare än klänning på nåt sätt!

Nja...det går alldeles utmärkt med tights o klänning. Se bara över materialet. ;) (det finns de som vandrar i kjol).

Själv föredrar jag att vandra i tights. Smidigare än så kan man inte bli. Det finns säkert en optimal kjol där ute...men jag har inte hittat den än till mig. :)

Så. Nu har jag påbörjat ett experiment.

Ett antal personer har oberoende av varann berättat att man kan lagra hushållsost - och den blir tydligen jättegod.

Jag är gravt skeptisk till att något som har beteckningen Hushållsost kan bli god. Eller till och med jättegod...

Så nu ligger det en hel stor hushållsost i kylskåpet och ska så göra i ett halvår typ. Återkommer i frågan :D
Det gör mormor och morfar hela tiden :D alltid en ny på lagring

Ont i knäet. Stallägaren fick känna på det, tydligen är det något som "klickar" där inne :angel: Tänker icke gå till doktorn, eftersom det var 10 år eller så sedan jag skadade mig, så känns det lite försent.
Bådar dock inte gott inför mitt 10 timmars pass imorgon :cautious:

JB har tittat på kartan mot mitt håll och jag hoppas han hittar utan bekymmer. då jag har en tryckande huvudvärk ligger och retas. :down:
Helkonstigt att jag lägger mig nu ,men jag ska ge det ett ordentligt försök och inte glo något mera i någon skärm är planen.
Jag ska be honom komma till dig så fort han visar sig @EmmaW, jag kan vänta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
302
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
67 68 69
Svar
1 368
· Visningar
38 089
Senast: Glimra
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 099
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar