Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöka sälja samlarsak till underpris(~6000) inom Sverige eller för värdet(8000+) och då antagligen behöva krångla och skicka till USA, det är dagens stora fråga :confused::cautious: ej i behov av pengarna men vill gärna bli av med den.

Vet int om det beror på att jag har mens, men både igår och idag känner jag mig helt deppig och gråtfärdig. Igår va jag ut med mamma och en kompis till henne, först lite "picknick" innan vi gick till uteserveringen där vi skulle äta och dricka vidare. Men vid elva tiden gick jag hem, var inte alls på hugget och kände mig helt gråtfärdig där med, och på hemvägen kom det till och med tårar. Samma idag, känner mig deppig, orkeslös och ledsen. Hatar när jag har såna här svackor.. :turd::cry::down:
Har iaf fått ihop en tröja till åt syrran, och en till ska göras, men inte ens det är roligt just nu.
:heart:heart

Tydligen rätt säsong att sälja eksemtäcken, redan sålt ett. Men samtidigt redan fått hjärnblödning över en person som verkar tro att jag är någon jävla affär och börjar fråga om samma täcken fast i andra storlekar...

Vet inte om det är vädret och det kommande regnet som hänger i luften som gör att jag känner mig typ bakis, men jag är helt slut trots att jag inte gjort något alls!

Insåg att jag inte hade nåt ljud på ipaden och fick panik då jag tappade den i golv förut.
Men en omstart löste problemet.
Använder ju den till att kolla film så behöver ju ljudet

Skickat ett sms till snubben som jag ringde angående jobb åt I, försökte ringa i fredags som vi bestämt men då hade han inte tid att prata (sa att han skulle höra av sig men inte hört nått), så tänkte att det kanske är enklare med ett sms... Får verkligen hoppas det inte blir ett nej, att han ångrat sig. Kommer hata mig själv för att ha gett hopp åt I, och om det sen skiter sig :(
3 t-shirtar klara åt syrran. Borde väl ta och äta nått, inte fått i mig någon frukost heller idag.

Tvätten är klar och nu är mensvärken utom all sans... Vill helst bara lägga mig i sängen och sova, men måste ned och jobba ett par timmar :(

Jag sitter och vaknar med en kopp kaffe ... vidoppet fonster och runt 18*C ute med solen som tittar fram bakom ett stort trad. I dag raknar vi med runt 28*C och (trumvirvel) sol.:cool:
Efter 4th of July ar det inget regn alls i tva manader ... och ofta inget en manad innan och en efter ocksa, men da kan vi fa en normal liten regnskur ett par ganger i veckan ... (innan regnskogs regnen borjar:cautious:)
Nu ar det PERFECTA vadret ... det har ar orsaken att man star ut med allt regn pa vintern. Och vi njuter.:)

I dag ska jag ivag och handla med tva svardottrar. Det ska bli kul.:cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
302
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
66 67 68
Svar
1 355
· Visningar
37 440
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 056
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!