Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Regnar lite här. Ligger på soffan och funderar på en promenad i skogen. Skulle egentligen jobba idag. Men efter att mitt tålamod tog slut på jobbet igår fick dom ringa in en annan. Jag klarar helt enkelt inte av att jobba med lata bortskämda ungar som endast speglar sig och röker hela tiden på jobbet. Lägg där till att 95% av alla bongar blir fel och massor måste kastas.

Här regnar det ganska så ordentligt nu och jag som tänkte gå med hunden,men det får väl vänta,
Det finns en del inomhus jobb att göra som inte blivit gjort pga värmen.

Puh en timmes föreningsarbete... Fylla i papperövning till polisen :meh: Man skulle ju kunna tycka att det skulle räcka med "inga förändringar från förra året" men icke... :cautious:

Det småregnar här med. Jag ska egentligen ut och rida med grannen men vi får se hur det blir i regnet. Har flyttat över hästarna till gräshage och kryper helt enkelt ner i soffan igen tror jag.

Vet int om det beror på att jag har mens, men både igår och idag känner jag mig helt deppig och gråtfärdig. Igår va jag ut med mamma och en kompis till henne, först lite "picknick" innan vi gick till uteserveringen där vi skulle äta och dricka vidare. Men vid elva tiden gick jag hem, var inte alls på hugget och kände mig helt gråtfärdig där med, och på hemvägen kom det till och med tårar. Samma idag, känner mig deppig, orkeslös och ledsen. Hatar när jag har såna här svackor.. :turd::cry::down:
Har iaf fått ihop en tröja till åt syrran, och en till ska göras, men inte ens det är roligt just nu.

Ja det är ju det! Men det är väl bara att bryta ihop och komma igen.
Det är så man får tänka, och det kanske hjälper lite att du absolut inte är ensam om att känna så?

Jag borde ta mig i kragen och köpa fler jeans men det lär inte hända förrän ett par spricker :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
302
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
66 67 68
Svar
1 355
· Visningar
37 440
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 056
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar