Har sådan mensvärk att jag är alldeles vimmelkantig och mår illa, samtidigt som jag är så hungrig så att jag inte vet vart jag ska ta vägen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väl förpackad ost möglar inte.Men... Hur hindrar man den från att mögla? Eller är det poängen?
Ätbart, men jag köper hellre en färdiglagrad ost av annan typ. Dom är väldigt förtjusta i det själva dock, så alla tycker uppenbarligen inte som jagÅh kolla där, kunskapskälla! Omdöme?
/hallonsaft nyfiken men aldrig kunnat testa själv, behöver jag köpa en till kyl?
Det är ju hennes nya tron, ser du inte det?Jag sålde fika på auktionen igår... i pissregnet Det var INTE kul!
Sedan handlade jag för mycket också. Guldsoffan som jag absolut ville ha blev lite väl dyr...
Den är alltså svulstigt guldfärgad men det var lite dålig belysning. Missia är nöjd, matte har köpt en ny kattmöbel
Det är ju hennes nya tron, ser du inte det?
Men den är ju underbar! Helt klart värdig MissiaJag sålde fika på auktionen igår... i pissregnet Det var INTE kul!
Sedan handlade jag för mycket också. Guldsoffan som jag absolut ville ha blev lite väl dyr...
Den är alltså svulstigt guldfärgad men det var lite dålig belysning. Missia är nöjd, matte har köpt en ny kattmöbel
Men den är ju underbar! Helt klart värdig Missia