Nu har barnens farmor och farfar åkt. Vilken vecka vi har haft . De har lekt, tröstat, nattat, myst med och matat våra barn. Bara varit med hela tiden, funnits här och varit med barnen. Ovärdeligt. Farmor har också tvättat alla våra fönster () och så har de hjälpt oss med otaliga små projekt som inte hunnits med innan. Och igår överraskade de oss med att ha köpt en resevagn åt oss .
Jag hade älskat att bo närmare dem men oavsett så har vi världens största tur att vi har såna fina farföräldrar till våra barn. Barnen är trygga med dem, de känner sig sedda och älskade och vi vet att vi har backup som alltid kommer finnas där för dem. Ovärdeligt.
Både jag och dottern grät när de åkte men nu får vi räkna ner till vår resa dit istället. Bara två månader kvar .
Jag hade älskat att bo närmare dem men oavsett så har vi världens största tur att vi har såna fina farföräldrar till våra barn. Barnen är trygga med dem, de känner sig sedda och älskade och vi vet att vi har backup som alltid kommer finnas där för dem. Ovärdeligt.
Både jag och dottern grät när de åkte men nu får vi räkna ner till vår resa dit istället. Bara två månader kvar .