Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det mamman som vaknat tidigt, pga våra höns (och pga morgonpigg).Bebis vaknade okristligt tidigt så då vaknade mamman också. Funderar på om vi vågar smyga oss ner snart så man kan få lite frukost..
Badvakt är bara "extra" i min värld, aldrig i första hand eller vad man nu ska säga. Och ffa någon som kan hjälpa till om det skiter sig, som är utbildad i HLR och det. Det är definitivt föräldrarnas ansvar att ha koll på sina barn.Läste precis att de hittat en livlös person i en pool på Skara Sommarland, otroligt tragisk och hoppas personen klarar sig. Vet inte ålder på personen men det jag reagerar på i sociala medier är att det ses vara badvakternas ansvar än föräldrarnas? Hur tänker ni som badar, litar ni fullt ut på badvakterna? Jag gör inte det, de har förhoppningsvis kunskap att hantera en incident men ansvaret att hålla koll är för mig alltid föräldern. Det är största anledningen till att vi är enbart hemma idag trots fint väder, jag är jättetrött och har noll tålamod vilket är som gjort för konflikter och incidenter.
Skulle aldrig "förlita mig" eller lägga ansvaret på badvakter, jag är förälder och ska ha koll på mina barn. Därför undviker jag också situationer där jag på förhand vet att jag inte klarar av att ha det. Precis som du idag Ibland missbedömer jag, men blir bättre och bättre på att känna mina gränser.Läste precis att de hittat en livlös person i en pool på Skara Sommarland, otroligt tragisk och hoppas personen klarar sig. Vet inte ålder på personen men det jag reagerar på i sociala medier är att det ses vara badvakternas ansvar än föräldrarnas? Hur tänker ni som badar, litar ni fullt ut på badvakterna? Jag gör inte det, de har förhoppningsvis kunskap att hantera en incident men ansvaret att hålla koll är för mig alltid föräldern. Det är största anledningen till att vi är enbart hemma idag trots fint väder, jag är jättetrött och har noll tålamod vilket är som gjort för konflikter och incidenter.
Hållee med!Badvakt är bara "extra" i min värld, aldrig i första hand eller vad man nu ska säga. Och ffa någon som kan hjälpa till om det skiter sig, som är utbildad i HLR och det. Det är definitivt föräldrarnas ansvar att ha koll på sina barn.
Sitter på en stubbe i skogen där barnen är uppvuxna. Så länge pappan bor kvar på landet så åker vi ibland eftersom de har en egengjord koja och det finns hallon, blåbär och smultron i skogen. Tycker det är nyttigt att inte bara vara på nöjesparker utan också vara ute i naturen.
Det här med att stoppa allt i munnen alltså... Det är en rätt tuff period. Min lilla har precis börjat åla och krypa och pillar i sig exakt all.Jag har alltid ratat lekland och tyckt att ungar ska ut i skogen.. på den tiden jag uppfostrade fiktiva barn Nu, med en 1-åring som är rund under fötterna och ramlar på precis allting och äter sten så kan jag säga att Leos har fått en ny väldigt nöjd kund. Men sanningen är också att jag faktiskt längtar ut i skogen. Det är så svårt just nu med logistik, vagn eller bära, blöjbyten, flaskor osv. Drömmer lite om att kunna tälta, plocka blåbär och svamp, promenera! Sonen blev så förtjust i blåbär uppe i stugan att han fullkomligt dök ner i blåbärsriset och drog på sig två fästingar Tur att deras pappa tog tag i TBE vaccinet i våras.
Det här med att stoppa allt i munnen alltså... Det är en rätt tuff period. Min lilla har precis börjat åla och krypa och pillar i sig exakt all.
Jag har alltid ratat lekland och tyckt att ungar ska ut i skogen.. på den tiden jag uppfostrade fiktiva barn Nu, med en 1-åring som är rund under fötterna och ramlar på precis allting och äter sten så kan jag säga att Leos har fått en ny väldigt nöjd kund. Men sanningen är också att jag faktiskt längtar ut i skogen. Det är så svårt just nu med logistik, vagn eller bära, blöjbyten, flaskor osv. Drömmer lite om att kunna tälta, plocka blåbär och svamp, promenera! Sonen blev så förtjust i blåbär uppe i stugan att han fullkomligt dök ner i blåbärsriset och drog på sig två fästingar Tur att deras pappa tog tag i TBE vaccinet i våras.
Håller med.Sitter på en stubbe i skogen där barnen är uppvuxna. Så länge pappan bor kvar på landet så åker vi ibland eftersom de har en egengjord koja och det finns hallon, blåbär och smultron i skogen. Tycker det är nyttigt att inte bara vara på nöjesparker utan också vara ute i naturen.