Mitt hemmagym har jag skänkt till min exman och istället tagit hem ena av sönernas gamla junior säng. Madrass behöver inskaffas men alltså jag kommer få sova själv Visa bifogad fil 150699
Trodde för en sekund att det var där du skulle sova själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt hemmagym har jag skänkt till min exman och istället tagit hem ena av sönernas gamla junior säng. Madrass behöver inskaffas men alltså jag kommer få sova själv Visa bifogad fil 150699
Trodde för en sekund att det var där du skulle sova själv
Men gud jag tänkte också att @Bexzor skulle få ett John Deere-krypinTrodde för en sekund att det var där du skulle sova själv
Till hösten blir det exakt samma situation för oss. Jag jobbar hej vilt när som helst på dygnet och sambon får kontorstider (oklart hur de ser ut dock). Och så heter det från förskolans håll att barnet varken ska vara där för mycket eller för lite . Lite oklart vilket ben man ska stå på. Är han där på tok för lite så får jag väl gå upp i tid till 100% igen (jag som precis ska gå på 80% och har sett fram emot det ).@Nordthor vi försöker planera inför nästa år när sonen ska börja förskola. Hopplöst. De vill att han ska vara där regelbundet, men är pappa hemma får han inte vara där. Pappa har extremt oregelbundet schema, medan jag har kontorstider. Hur sjutton går det ihop?
För oss kan det innebära att han går en timme ena dagen och åtta timmar andra. Ena veckan, andra veckan är det helt annorlunda. Det blir väldigt hattigt. Maken jobbar dessutom på inringning och kan behöva åka med kort varsel.Men alltså, förskolan har väl inget med att göra egentligen hur mycket eller lite barnen är där? Har man en plats ska de få vara där när båda föräldrarna jobbar, varken mer eller mindre? Och SÅ ovanligt är det ju inte med oregelbundna tider tycker man
Jag har jobbat skift i flera år och verkar haft tur att ha en förskola som chill med att det blir olika varje vecka och att jag ibland inte haft schema mer än två veckor innan (ganska standard inom vården).
Vi fick också en gåstol påtryckta på oss. Först var den bara hos svärisarna men eftersom sonen tyckte att den var livet så fick den flytta hem till oss (under viss protest eftersom BVC avrått från att använda gåstol). Måste dock säga att den varit toppen och att han lärde sig att gå i rimlig tid trots att han under flera månader for runt som en jäkla virvelvind i gåstolen. Så, allt bra ändå. Våra hälsenor är dock mycket besvikna på denna kovändning (även samtliga dörrposter i hemmet). Nu är gåstolen avvecklad och hälsenor och dörrposter får numera storstryk av jävulens påfund - Briovagnen...Svärmor köper en massa grejer till lilleman. Det är väl snällt och så, men jag känner mig lite obekväm.. Försökt säga att hon inte behöver köpa något, men hon vill.
Nu har hon köpt en gåstol. Jag vill inte att han använder gåstol.. Men jag vet att hon kommer propsa på att den används hemma hos dem. Suck. Som gjort för konflikt.