Hon är egentligen inkörd sedan tidigare, men vi har börjat om lite för det var så längesedan och så är jag nybörjare på körning.Så roligt med inkörning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är egentligen inkörd sedan tidigare, men vi har börjat om lite för det var så längesedan och så är jag nybörjare på körning.Så roligt med inkörning![]()
Hon är egentligen inkörd sedan tidigare, men vi har börjat om lite för det var så längesedan och så är jag nybörjare på körning.![]()
Fy vad otäckt!Idag hade jag änglavakt. Hade utsläppet. Stallet håller på att byggas om, kunde inte ställa upp dörren ordentligt, när jag tog ut de sista hästarna blåste dörren igen om en häst valde att använda min kropp som flyktväg. Trampskada på benen, en pulserande stråle blod strömmade ur hålet, trampskador på bäcken och nacke, en cm högre upp och hästen hade brutit nacken av mig. Jag är ganska deppig nu, eller helt jävla längst ner man kan komma.
Idag hade jag änglavakt. Hade utsläppet. Stallet håller på att byggas om, kunde inte ställa upp dörren ordentligt, när jag tog ut de sista hästarna blåste dörren igen om en häst valde att använda min kropp som flyktväg. Trampskada på benen, en pulserande stråle blod strömmade ur hålet, trampskador på bäcken och nacke, en cm högre upp och hästen hade brutit nacken av mig. Jag är ganska deppig nu, eller helt jävla längst ner man kan komma.
Jag öppnade årets första hösilagebal ikväll. Den ser toppen ut, alltid en lättnad även om jag sett grovfodret på åkern och själv tagit analys innan.
Idag hade jag änglavakt. Hade utsläppet. Stallet håller på att byggas om, kunde inte ställa upp dörren ordentligt, när jag tog ut de sista hästarna blåste dörren igen om en häst valde att använda min kropp som flyktväg. Trampskada på benen, en pulserande stråle blod strömmade ur hålet, trampskador på bäcken och nacke, en cm högre upp och hästen hade brutit nacken av mig. Jag är ganska deppig nu, eller helt jävla längst ner man kan komma.
Nej så hemskt!Idag hade jag änglavakt. Hade utsläppet. Stallet håller på att byggas om, kunde inte ställa upp dörren ordentligt, när jag tog ut de sista hästarna blåste dörren igen om en häst valde att använda min kropp som flyktväg. Trampskada på benen, en pulserande stråle blod strömmade ur hålet, trampskador på bäcken och nacke, en cm högre upp och hästen hade brutit nacken av mig. Jag är ganska deppig nu, eller helt jävla längst ner man kan komma.
Fy så läskigt! Tur det inte blev värre!Idag hade jag änglavakt. Hade utsläppet. Stallet håller på att byggas om, kunde inte ställa upp dörren ordentligt, när jag tog ut de sista hästarna blåste dörren igen om en häst valde att använda min kropp som flyktväg. Trampskada på benen, en pulserande stråle blod strömmade ur hålet, trampskador på bäcken och nacke, en cm högre upp och hästen hade brutit nacken av mig. Jag är ganska deppig nu, eller helt jävla längst ner man kan komma.
Vi hade en jäkla blåst igår. Kan säga att hästarna var måttligt glada i den vinden.Ska det aldrig sluta blåsa?
Vi hade så mycket motvind på sista rakan mot stallet att Dolly på riktigt försökte vända rumpan mot och backa hem![]()
Bara vind brukar gå bra och bara regn brukar gå bra men tillsammansVi hade en jäkla blåst igår. Kan säga att hästarna var måttligt glada i den vinden.
Vill inte ens veta hur det ser ut imorgon om prognosen stämmer. Hugaa![]()
Tillsammans är de inte så roliga. Jag håller med.Bara vind brukar gå bra och bara regn brukar gå bra men tillsammans![]()