Jag skulle kunna ta emot det där tränartipset om det skulle vara ok?Jag har en jättebra i nordvästra Skåne att tipsa om ifall det är aktuellt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle kunna ta emot det där tränartipset om det skulle vara ok?Jag har en jättebra i nordvästra Skåne att tipsa om ifall det är aktuellt
Det verkar vara själva åkandet som är problemet det verkar stressa, hur försiktigt jag än kör.Har du provat att inte stänga helt? Bara lyfta ett par decimeter och kanske lite mer för varje gång eller var kanske var 10e gång? Så det inte blir pang bom på en gång.
Aha. Har du provat åka i släpet själv? Kan ju vara nåt som låter, kanske nåt som sitter löst, eller nåt hål där det viner in luft?? Griper efter halmstrån här men man vet aldrig.Det verkar vara själva åkandet som är problemet det verkar stressa, hur försiktigt jag än kör.
Får försöka få med sambon att kolla. Har nyss monterat in ventiler på släpet, pga dålig ventilation då släpet är gammalt och saknar öppningsbara fönster. Dock i bra skick!Aha. Har du provat åka i släpet själv? Kan ju vara nåt som låter, kanske nåt som sitter löst, eller nåt hål där det viner in luft?? Griper efter halmstrån här men man vet aldrig.
Kan tipsa om bomull i öronen om du inte provat det förstås.Det verkar vara själva åkandet som är problemet det verkar stressa, hur försiktigt jag än kör.
Varit hos tränaren med två hästar. Den äldre gjorde fina piruetter och travslutor och några byten till förvänd (vilket han tycker är rätt förvirrande). Den yngre jobbar med att hitta formen, att göra stabila skänkelvikningar omställ ingar och flytta lite på volten. Båda hästarna superduktiga, så glad för min duktiga tränare som lockar fram det bästa ur oss alla. Det var dessutom första gången tränaren såg den yngre, hon tyckte vi valt bra!
Paulinda FVem är det du tränar för (om man får fråga det här och du vill svara såklart!)?
Paulinda F
Går ju inte att hålla reda på alla!Juste! Det har jag frågat innan