Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detdär blingiga kräver ju nästan en bildJag har också varit och tränat. Tyvärr jobbar jag för mycket och kommer för sällan iväg till min tränare, så det var rätt länge sedan. Men det var så kul, och vi fick beröm för att vi utvecklas mellan träningarna även om det går ett tag emellan. Nu har jag semester och skrev direkt när jag kom hem att jag gärna vill ha en träning till kommande vecka. Då tar jag ev med unghästen som tränaren aldrig sett också. Jag har hållit på och letat begagnade titanbett till ett kandar, och dessutom behövde jag ett nytt kandar med lite andra proportioner än de jag hade innan. Nu har jag fått till det, och dessutom ett riktigt blingigt pannband, blingigare än jag någonsin haft innan Det var första träningen med kandaret, och det funkade verkligen bra - min häst gillar verkligen de lätta titanbetten och med de här blev det inte munnen full för honom med två bett.
Åh, snyggt!!
Japp han är maskerad till dressyrhästÅh, snyggt!!
Min är även blingig på WEJapp han är maskerad till dressyrhäst
Jag funderar faktiskt på att flytta över det här pannbandet nästa gång jag tävlar we. Vi är normalt väldigt oblingigaMin är även blingig på WE