Ont under fötterna. Märkligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, blir nyfiken! Är den bra?PALLAR ICKE.
Lyssnat på musik hela kvällen. Kommer upp ett minne om att det finns en låt om mig på Spotify, skriven av min dåvarande sambo. Kollar om den finns kvar, och ja den är kvar.
MEN DET FINNS EN TILL!!!
Var aldrig tillsammans med en musiker tjejer!!!
Kan du inte ”flexa” lite
Har inte sett där, inte b om det finns på sängjklädes- och täckesavdelningen.Lite hastigt och lustigt påkommet så blev det Gekås imorgon . Nej då, inget "vi kör i ottan"-trams utan vi kommer att köra vid ca 10-11. Vi har ju inte så långt dit - det brukar ta ett par timmar att köra.....
Undrar om de har tyngdtäcken där?? Helt omöjligt är det ju inte.......
Det bästa med frisören brukar, för mig, vara tills nästa gång jag tvättar håret. Så dålig på stylingJag har planer på att sova men kan knappt lägga huvudet mot kudden p.g.a. att håret är stelt, strävt och nästan lite klibbigt efter frisörbesöket. De där stylingprodukterna var ju inte roliga.
Tack!Åh, jag lider med dig
Typ inte alls. Blev så överraskad att jag inte fick fram mer än ”JAHA?!” När jag hämtat mig hade hon pratat vidare redan, särbon var några meter bort och pratade med nån annan och jag orkade inte stå mitt på söder och bråka.Jösses. Men hur i hela friden hanterade du det?
Jag tror att han har bestämt sig för att det är det resultatet han vill ha av vår ”paus”, men inte har orkat ta det med mig än. Men att hans mamma såklart behövt få en anledning till att jag inte kommer umgås med dom i helgen.Men har han verkligen sagt det eller är det bara ett missförstånd??
Nä. Vi har inte hörts på ett par veckor pga paus. Tänkte att det var ett gyllene tillfälle nu när vi råkade ses, men nej. Jag ska iväg och roa mig i helgen så jag tänker att jag tar det när jag kommer hem.Men hjälp! Har du kunnat prata med honom och fått reda på vad fasen som händer?
Är inte opartisk, så vet inte hur jag ska svara. Men kan väl tycka att refrängen är lite sjuk: ”skulle du älska mig om jag dog?” (Göra-slut-låt med självmordsinslag).Åh, blir nyfiken! Är den bra?
Det var ju synd.... Du har alltså varit där alldeles nyligen?Har inte sett där, inte b om det finns på sängjklädes- och täckesavdelningen.
Gillar utvecklingeb av lamp- och lyktavdelningen, så tips!