Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
PALLAR ICKE.
Lyssnat på musik hela kvällen. Kommer upp ett minne om att det finns en låt om mig på Spotify, skriven av min dåvarande sambo. Kollar om den finns kvar, och ja den är kvar.

MEN DET FINNS EN TILL!!!

Var aldrig tillsammans med en musiker tjejer!!!
Åh, blir nyfiken! Är den bra? 🤗

Jag har planer på att sova men kan knappt lägga huvudet mot kudden p.g.a. att håret är stelt, strävt och nästan lite klibbigt efter frisörbesöket. De där stylingprodukterna var ju inte roliga.

Lite hastigt och lustigt påkommet så blev det Gekås imorgon :) . Nej då, inget "vi kör i ottan"-trams utan vi kommer att köra vid ca 10-11. Vi har ju inte så långt dit - det brukar ta ett par timmar att köra.....

Undrar om de har tyngdtäcken där?? Helt omöjligt är det ju inte.......
Har inte sett där, inte b om det finns på sängjklädes- och täckesavdelningen.
Gillar utvecklingeb av lamp- och lyktavdelningen, så tips!

Fick lite feeling och gjorde en första prototyp i mönstret jag gjorde. Klart man ska ha en mantel. :laugh:

Bifogade filer

• 7F59D20F-33A2-44E8-B3C9-0BCBA79C467D.webp
    7F59D20F-33A2-44E8-B3C9-0BCBA79C467D.webp
    171 KB · Visningar: 22
Åh, jag lider med dig :arghh:
Tack!

———————————————
Uppföljning om hur det gick med uppgiften jag spenderade massor av tid på, i onödan:
Jag lämnade in uppgiften jag hade gjort och låtsades som att det regnade. Lite senare fick jag ett "sms" av läraren där hen förklarade att jag lämnade in fel uppgift, jag svarade att jag trodde att man skulle välja en av de två och att jag hade arbetat med den hela eftermiddagen. Läraren tyckte synd om mig och eftersom de två uppgifterna var så lika behöver jag inte göra den andra, så där tjänade jag ca 3h :D:p

Sovit men är vaken igen. Synd att klockan inte är mer för har ingen lust att sova igen.
Var så upprörd i drömmen och vaknade när jag blev rasande. (Blir det i riktiga livet väldigt sällan)
Men det är inte roligt att ha sådana trista drömmar. Trist är inte riktigt rätt ord men kommer inte på vad det heter.

Jösses. Men hur i hela friden hanterade du det?
Typ inte alls. Blev så överraskad att jag inte fick fram mer än ”JAHA?!” När jag hämtat mig hade hon pratat vidare redan, särbon var några meter bort och pratade med nån annan och jag orkade inte stå mitt på söder och bråka.
Men har han verkligen sagt det eller är det bara ett missförstånd??
Jag tror att han har bestämt sig för att det är det resultatet han vill ha av vår ”paus”, men inte har orkat ta det med mig än. Men att hans mamma såklart behövt få en anledning till att jag inte kommer umgås med dom i helgen.
Men hjälp! Har du kunnat prata med honom och fått reda på vad fasen som händer?
Nä. Vi har inte hörts på ett par veckor pga paus. Tänkte att det var ett gyllene tillfälle nu när vi råkade ses, men nej. Jag ska iväg och roa mig i helgen så jag tänker att jag tar det när jag kommer hem.

Jag vill sy! Men vad vill jag sy? Något fint förstås. Har typ åtta nya mönster men inte tillräckligt med långa tygstycken för något av dem. Känns lite trist med ytterligare en t-shirt.. Och hitta ett mönster till känns lite kontraproduktivt i dagsläget när jag har så många mönster. Dessutom ligger det en hel del UFO och väntar på att bli klara. Borde kanske ta tag i det först. Borde, men vill inte :angel:

Vaknade långt innan ottan, så jag har slappat lite, bakat en chokladtårtbotten till minstingen i barnaskarans 18-årsfirande senare idag och nu sippar jag te och slösurfar en stund. När jag väl tar tag i dagen blir det fullt upp, så jag passar på att njuta av lugnet medan det finns :D

Ska straxt iväg på konferens och prata om påverkanspolitik, ekonomi, budget och verksamhetsplan. Hoppas på en trevlig dag, lite torr troligen, men förhoppningsvis med en massa fika som sockerchockar igång energi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar