Invärtes eller utvärtes bubbel? Eller båda delarna?
Båda! Men mest utvärtes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Invärtes eller utvärtes bubbel? Eller båda delarna?
Bohemian rhapsody såklart, jag har även lite förkärlek till Bicycle.Ok, Buke. Nu behöver jag hjälp. Har gjort en Freddie Mercury-bild som ska tryckas på en tröja till herr Sthu. Tänkte slänga in en låttext i bakgrunden. Men vilken?
Vilken är den bästa Queen-låten?
We are the champions eller We will rock you känns ju klassiska, men lite tråkiga. Love of my life känns lite cheesy och Who wants to live forever är lite deppigt att ha på en t-shirt.
Hjääälp!
Bohemian rhapsody såklart, jag har även lite förkärlek till Bicycle.
Hammer to fall eller radio gagaFast Bohemian blir lite väl sorglig kan jag tycka.. Just killed a man, liksom.. Bicycle är ju lite rolig förstås!
Är lite inne på Don't stop me now eller I want to break free.
Hammer to fall eller radio gaga
Men, så trevligtSärbons mamma är på besök och jag sprang på henne på stan, hon ba "ja jag har en begonia till dig, den är kvar hemma för jag hörde att ni gjort slut, så jag trodde inte vi skulle få träffa dig den här gången". Så min särbo har alltså berättat för alla UTOM MIG att vi gjort slut.
Särbons mamma är på besök och jag sprang på henne på stan, hon ba "ja jag har en begonia till dig, den är kvar hemma för jag hörde att ni gjort slut, så jag trodde inte vi skulle få träffa dig den här gången". Så min särbo har alltså berättat för alla UTOM MIG att vi gjort slut.
Alltså är särbon lite dum i huvudetSärbons mamma är på besök och jag sprang på henne på stan, hon ba "ja jag har en begonia till dig, den är kvar hemma för jag hörde att ni gjort slut, så jag trodde inte vi skulle få träffa dig den här gången". Så min särbo har alltså berättat för alla UTOM MIG att vi gjort slut.
Alltså är särbon lite dum i huvudet
Men har han verkligen sagt det eller är det bara ett missförstånd??Särbons mamma är på besök och jag sprang på henne på stan, hon ba "ja jag har en begonia till dig, den är kvar hemma för jag hörde att ni gjort slut, så jag trodde inte vi skulle få träffa dig den här gången". Så min särbo har alltså berättat för alla UTOM MIG att vi gjort slut.
Lider med dig.... Men en sak jag aldrig riktigt har förstått är det här med choklad och mens. Jo, visst, gärna dagarna INNAN. Men när värken är som värst (eller var, för det är inte så för mig längre) så kan jag verkligen inte äta alls. Blir väldigt illamående.....Har fått mensvärk från den djupaste hålan av helvetet Slipper tackolov själva blödningen pga spiral men värken blir fasen värre för varje år. Blir alltid så grinig ett par dagar när det börjar. Och ingen fasenvadjagförtjänarchockladvidmens-choklad har jag hemma heller