Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, Buke. Nu behöver jag hjälp. Har gjort en Freddie Mercury-bild som ska tryckas på en tröja till herr Sthu. Tänkte slänga in en låttext i bakgrunden. Men vilken?
Vilken är den bästa Queen-låten?

We are the champions eller We will rock you känns ju klassiska, men lite tråkiga. Love of my life känns lite cheesy och Who wants to live forever är lite deppigt att ha på en t-shirt.

Hjääälp!

Fick hästen verkad idag och eftersom klockan inte var så mycket och vädret så härligt; soligt och inte tokvarmt så kunde jag inte låta bli att ta en något kortare ridtur i skogen 😍. Lite lätt i skritt och lite galopp, tror häst tyckte det var lika härligt som jag då hon kastade sig in i galoppen 😅. Perfekt sätt att ladda batterierna inför en jobbhelg 😍.

Ok, Buke. Nu behöver jag hjälp. Har gjort en Freddie Mercury-bild som ska tryckas på en tröja till herr Sthu. Tänkte slänga in en låttext i bakgrunden. Men vilken?
Vilken är den bästa Queen-låten?

We are the champions eller We will rock you känns ju klassiska, men lite tråkiga. Love of my life känns lite cheesy och Who wants to live forever är lite deppigt att ha på en t-shirt.

Hjääälp!
Bohemian rhapsody såklart, jag har även lite förkärlek till Bicycle. 😇

Särbons mamma är på besök och jag sprang på henne på stan, hon ba "ja jag har en begonia till dig, den är kvar hemma för jag hörde att ni gjort slut, så jag trodde inte vi skulle få träffa dig den här gången". Så min särbo har alltså berättat för alla UTOM MIG att vi gjort slut. :up::banghead:

Särbons mamma är på besök och jag sprang på henne på stan, hon ba "ja jag har en begonia till dig, den är kvar hemma för jag hörde att ni gjort slut, så jag trodde inte vi skulle få träffa dig den här gången". Så min särbo har alltså berättat för alla UTOM MIG att vi gjort slut. :up::banghead:

Jösses. Men hur i hela friden hanterade du det?

Men har han verkligen sagt det eller är det bara ett missförstånd??

Har fått mensvärk från den djupaste hålan av helvetet 😩 Slipper tackolov själva blödningen pga spiral men värken blir fasen värre för varje år. Blir alltid så grinig ett par dagar när det börjar. Och ingen fasenvadjagförtjänarchockladvidmens-choklad har jag hemma heller :mad:

Har fått mensvärk från den djupaste hålan av helvetet 😩 Slipper tackolov själva blödningen pga spiral men värken blir fasen värre för varje år. Blir alltid så grinig ett par dagar när det börjar. Och ingen fasenvadjagförtjänarchockladvidmens-choklad har jag hemma heller :mad:
Lider med dig.... :( Men en sak jag aldrig riktigt har förstått är det här med choklad och mens. Jo, visst, gärna dagarna INNAN. Men när värken är som värst (eller var, för det är inte så för mig längre) så kan jag verkligen inte äta alls. Blir väldigt illamående..... :yuck:

Jag har just spenderat narmare en timma pa telefonen med sonen i Florida. Orkanen som ar pa vag (Dorian) siktar RAKT mot deras hus. :cautious: Da han och sonhustru ar pa vag 170 Svenska mil for att halsa pa hennes mamma (som inte kan hantera sin cancer behandling sarskilt bra den har gangen) precis nu nar orkanen ar pa vag. Som omvaxling har han darfor "boarded" upp huset och satt for alla fonster, tomt poolen pa en hel massa vatten och plockat undan alla "losa grejor" runt huset.

Just nu sager prognosen att Dorian kommer att traffa deras kust, rakt mot deras hus, pa Onsdag med vindstyrkor over 200 km/tim (vilket jag tror blir runt 56 meter per secund. Vi hoppas bara att det nya taket, lagat for ett par ar sedan efter en hurricane, haller.

Vi kom genast in pa "Hurricane Parties" vi haft nar ingen har el eller bensin och man samlas i nagons garage och dricker vin och ol och ater allt som man bunkrat och som de som inte har generatorer maste gora av med innan det blir daligt. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar