Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad gott!Har hämtat mina skor som blivit lagade hos skomakaren. Kostade 800 spänn joråsåatteee? Tjoho ska alltså undvika rulltrappor efter detta utlägg. Borde iofs undvika rulltrappor i allmänhet.
Har varit enormt huslig idag. Städat, tvättat, renbäddat, handlat och gjort en kantarellpaj med Västerbottensost
Jag har inte sett sånt på evigheter.När man blir vän med folk på Facebook, får man fortfarande upp ”nu är Kolblakkur vän med blablabla”?
Inte jag heller. Hade till och med helt glömt bort att det var så förut.....Jag har inte sett sånt på evigheter.
De som jobbar med barn är verkligen otroligaLider djupt med sonens lärare, de är på olika utflykter varje år, förra året var första med övernattning, strax efter att de kom fram lyckades en unge ramla ut genom ett fönster och det blev ambulansfärd. I år hann en unge kliva av bussen från skolan, svimma och åter igen ambulansfärd. I och med att de fick vänta på ambulansen och se till att ungen kom iväg så blev de sena iväg och hamnade mitt i åskvädret med kanoterna. Så de hade fått vänta ut åskvädret på en strandkant. Att ha ansvar för 50 ungar i det åskvädret kan inte ha varit en dans på rosor. De behöver nog verkligen helgen att vila ut på!
Inte jag heller. Hade till och med helt glömt bort att det var så förut.....
Då inbillade jag mig inte.Jag har inte sett sånt på evigheter.
Invärtes eller utvärtes bubbel? Eller båda delarna?Snart helg och bubbel med mamma