Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit och köpt nya kopplingar till badrummet då det börjat läcka under handfatet. Ringde grannen och frågade om han vill hänga på om det var något han behövde, så han köpte en batteriskruvdragare till sig, betalade mina två kopplingar + jag fick en blomma som han fick på köpet. På väg hem stannade vi och fikade på ett ställe som ingen av oss tidigare besökt men det var både gott och trevligt. Även nu bjöd han på fikat eftersom jag bjöd på skjutsen även om jag tyckte att jag kunde betala själv. Istället ska jag hålla utkik åt honom när det blir rea på gräsklippare då han inte har någon dator.

Nu har jag fixat läckan och ska passa på att skura badrummet när jag ändå håller på, sen blir det gräsklippning. :up:

Nio stora äppelträd. Vad ska jag med så mycket äpplen till :arghh: :crazy:??
Plockade lite igår kväll och det syns inte. Finns hur mycket som helst under två av träden (de tidiga) och resen är på G.

Har bara precis börjat med mosen och har redan lessnat :crazy:

095D31A1-BD8B-4616-A1AE-5DA475618767.jpeg

Lyssnar på calypso för att få rätt feeling

Plockade lite igår kväll och det syns inte. Finns hur mycket som helst under två av träden (de tidiga) och resen är på G.

Visa bifogad fil 35908

Jag kommer jättegärna och plockar rent, tänkte testa min fruktpress i år om jag får ihop tillräckligt med äpplen. :)

Tittar på en tysk hästfilm på Netflix, dricker te och funderar på om barnet somnade för natten redan vid 16 eller om han kommer vakna och sen vara vaken hela natten 😳

I dag blir det en rejal rojning av grejor som ligger framme. 😫 och sa laddar jag upp for att klippa klor och bada hundar. suck. Badet innebar att jag acksa maste stada tvattstugan ordentligt. 🙄 Oh well ... snart dags att starta dagen.

Den har bilden fran 6-8 ar sedan utanfor Cairo nar jag red runt Giza pyramiderna poppar upp pa min dator hela tiden. Den mycket valartade Arabiska hingsten och jag kom mycket bra overens, trots borjan pa sandstorm ... och det ar ett sa himla kul minne att jag delar med mig igen, innan jag lagger undan den sa den slutar poppa upp, trots att jag postat den forut.
egypt2.webp

Den har bilden fran 6-8 ar sedan utanfor Cairo nar jag red runt Giza pyramiderna poppar upp pa min dator hela tiden. Den mycket valartade Arabiska hingsten och jag kom mycket bra overens, trots borjan pa sandstorm ... och det ar ett sa himla kul minne att jag delar med mig igen, innan jag lagger undan den sa den slutar poppa upp, trots att jag postat den forut.Visa bifogad fil 35920
Jättefin häst! :love:

Visa bifogad fil 35908

Skala, klyfta och frys in :) ! Perfekt till äppelpajer i vinter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar