Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår kom den... :love: Den är tung och gedigen och känns som bra kvalitet.
20190830_200841.webp

Min panna värker som sjutton :cry:. Ska göra en nässköljning och se om det lättar lite.
läste pappa och hann fundera hur 17 en nässköljning skulle hjälpa mot en värkande pappa.
Men ja mot huvudvärk om det är snuvrelaterat kan det underlätta :)
Borde nog själv skölja näsan oftare faktiskt.
Igår kom den... :love: Den är tung och gedigen och känns som bra kvalitet.
Visa bifogad fil 35897
Jättefin och håller i
Evigheter!

varit på loppis och köpt en kolbärar i mässing med porslinshandtag, en emma fåtölj och en vacker broderad duk och broderade kuddar till kökssoffan. Fåtöljen ska jag ha vid spinnrocken, perfekt fr det :D

På väg ner till butiken. Sjuk personal. Tur att jag förberedde inför dagens middag igår och inte lämnade det till idag! Ser lite ut som granntanten stylingmässigt (inte odelat positivt 😅)

Försökt hitta nån kul inredningsdetalj till den urtråkiga toan (som blev lite roligare med nygamla hyllan). Har ingen lust att köpa något men det borde finnas något i skåp eller lådor. Har hittills inte hittat något lämpligt. Testade med två mindre speglar med metallänglaramar runt om men det såg inge vidare ut.
Testade med snäckor men för opraktiskt, de samlar bara damm och lär ramla ner om de står fel.
Hittade andra grejer däremot så satte en blå handgjord glasfågel i fönstret och en guldros i sovrummet.

Vi hade planerat hageltävling med jaktlaget idag, men i och med vädret prioriterade många skörden istället. 😜 Så vi blev bara sex stycken och bedstämde oss för att skjuta för skojs skull och skjuta på tävlingen. 😂
Sen har jag handlat och cyklat med Ville och ikväll är det kräftskiva. Mycket nykter tillställning för mig eftersom jag måste åka hemifrån 5:45 i morgon bitti.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 265
Senast: Squie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar