369 kr + frakt, kostade den. Fast GRATIS för mig eftersom jag har presentkortet !Far man fraga vad du betalade for den?
Me too Bade pa Google och HA-begar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
369 kr + frakt, kostade den. Fast GRATIS för mig eftersom jag har presentkortet !Far man fraga vad du betalade for den?
Me too Bade pa Google och HA-begar.
OtÀckt.... LÄter som det vi hade hÀr tidigt i morse. Kollegan sa att det hade sprakat i kontakter hemma hos henne.Nu Àr det faktiskt lÀskigt hÀr! Fortf Äska och blixtar. Drog ur allt elektriskt och sitter hÀr i mörkret. Ngt sprakade till och lös upp hela köket 2 ggr. Sjukt lÀskigt! Bara inte allt brinner upp!
Jag har aldrig varit rÀdd för Äska förr. Men nu Àr det creepy. Sambon i DK..
BĂ€stis via tel som underhĂ„llning iaf. â€
369 kr + frakt, kostade den. Fast GRATIS för mig eftersom jag har presentkortet !
Det förstÄr jag. Jag bakar MYCKET men har ÀndÄ varit för snÄl för att köpa.....Tur du hade presentkortet. Nar jag googlade sag jag att den kostar $34 har vilket kandes orimligt dyrt for en sockerkaks form. Kanske for att jag inte bakar. Alls.
HÄller verkligen med!!Ni behöver inte skicka det dÀr norr ut!
VÄgigt inte lockigt snarare. Men jÀttesnygg Àr du!! Och hÄret ocksÄ givetvis.AlltsÄ.. you guys..?
Efter 7 timmar + en genomborstning Àr mitt hÄr fortfarande lite lockigt! Vad fan gjorde frisören egentligen? Och HUR?! Hon hade inte ens produkter i förutom en krÀm som jag misstÀnker var vÀrmeskyddande och lite formande men det Àr sÄ lÀtt att jag inte kÀnner det. Jag mÄste nÀstan Äka dit och frÄga hur detta gick till!
Visa bifogad fil 35784
Har iaf gĂ„tt loss pĂ„ Lyko. Because Iâm worth it
BerĂ€ttade för mannen att jag köpte tvĂ„ hĂ„rprodukter för 500kr.. han sa bara: âDet fĂ„r man.â
DĂ SĂ !
NÀr man har spikrakt hÄr sÄ rÀknas det som lockigt tack!VÄgigt inte lockigt snarare. Men jÀttesnygg Àr du!! Och hÄret ocksÄ givetvis.
Med tanke pÄ hur mycket du bakar Àr det givet att du ska ha en sÄdan form och med avskrivningar under en lÀngre period eller om du rÀknar pÄ x antal gÄnger dÄ formen anvÀnds blir den i sjÀlva verket oerhört ekonomisk, rent av billig. Köpa fÀrdiga bakelser Àr svÄrare att motivera annat Àn ren HA-begÀrDet förstÄr jag. Jag bakar MYCKET men har ÀndÄ varit för snÄl för att köpa.....
Usch. En hÀst dödad av blixten en liten bit bort . Och nu börjar Äskan om för 3e gÄngen ikvÀll. Jippie....
PÄ tal om vÀrme.....min mans förÀldrar bor i Bakersfield, CA....... Jag kollade just vÀdret för en vecka framÄt, och det kommer att bli mellan 37 och 39 grader dÀr varenda dag.....Jag har just kommit hem fran en nyoppnad "Elk Lodge" har i min stad. Fish & Chips var YUM ... mjukglass som jag tog en sked av innan Maken fick resten, som var mycket god. Nya trevliga manniskor och en allmant lyckad kvall.
Jag onskar dock att varmeboljan kan ge sig snart ... Klockan ar 8:30 pm (20:30 vill jag minnas) och det ar 28*C ute. Det ar dock battre ... tidigare i dag var det 38*C.
Jag hoppas att varmeboljan ger sig snart.
Vi har normalt inget regna alls mellan memorial day och labor day (sista Mondagen i May till forsta Mondagen i September) Det ser dock ut att kunna bli ett andra latt "dugg regn" i morgon den har sommaren, och da borde temperaturerna ga ner till normala 28-28*C for arstiden. Hall tummarna. Min skolbuss har ingen AC och jag borjar kora "pa riktigt" pa Tisdag.