Vad gör vi den CIV (104)

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Nu Àr det faktiskt lÀskigt hÀr! Fortf Äska och blixtar. Drog ur allt elektriskt och sitter hÀr i mörkret. Ngt sprakade till och lös upp hela köket 2 ggr. Sjukt lÀskigt! Bara inte allt brinner upp!
Jag har aldrig varit rÀdd för Äska förr. Men nu Àr det creepy. Sambon i DK..
BĂ€stis via tel som underhĂ„llning iaf. ❀
OtÀckt.... :( LÄter som det vi hade hÀr tidigt i morse. Kollegan sa att det hade sprakat i kontakter hemma hos henne.

AlltsÄ.. you guys..?
Efter 7 timmar + en genomborstning Àr mitt hÄr fortfarande lite lockigt! :eek: Vad fan gjorde frisören egentligen? Och HUR?! Hon hade inte ens produkter i förutom en krÀm som jag misstÀnker var vÀrmeskyddande och lite formande men det Àr sÄ lÀtt att jag inte kÀnner det. Jag mÄste nÀstan Äka dit och frÄga hur detta gick till!

35784

Har iaf gĂ„tt loss pĂ„ Lyko. Because I’m worth it :angel:
BerĂ€ttade för mannen att jag köpte tvĂ„ hĂ„rprodukter för 500kr.. han sa bara: ”Det fĂ„r man.”
DÅSÅ!

AlltsÄ.. you guys..?
Efter 7 timmar + en genomborstning Àr mitt hÄr fortfarande lite lockigt! :eek: Vad fan gjorde frisören egentligen? Och HUR?! Hon hade inte ens produkter i förutom en krÀm som jag misstÀnker var vÀrmeskyddande och lite formande men det Àr sÄ lÀtt att jag inte kÀnner det. Jag mÄste nÀstan Äka dit och frÄga hur detta gick till!

Visa bifogad fil 35784

Har iaf gĂ„tt loss pĂ„ Lyko. Because I’m worth it :angel:
BerĂ€ttade för mannen att jag köpte tvĂ„ hĂ„rprodukter för 500kr.. han sa bara: ”Det fĂ„r man.”
DÅSÅ!
VÄgigt inte lockigt snarare. Men jÀttesnygg Àr du!! Och hÄret ocksÄ givetvis.

Det förstÄr jag. Jag bakar MYCKET men har ÀndÄ varit för snÄl för att köpa..... :D
Med tanke pÄ hur mycket du bakar Àr det givet att du ska ha en sÄdan form och med avskrivningar under en lÀngre period eller om du rÀknar pÄ x antal gÄnger dÄ formen anvÀnds blir den i sjÀlva verket oerhört ekonomisk, rent av billig. Köpa fÀrdiga bakelser Àr svÄrare att motivera annat Àn ren HA-begÀr :angel:

Nu verkar det Ă€ntligen ge sig. Det slog ner i nĂ€rheten ett par ggr sĂ„ att golvet skallrade och man kĂ€nde smĂ€llen i magen/bröstet. Gnistrade 6 ggr i köket. SĂ„ lĂ€skigt! đŸ˜±
Elen gick en kortis ocksÄ.
Jag Àr ju typ aldrig rÀdd för ngt. Reality check!
Skönt med cool hund som sov och snarkade igenom det mesta. 😂

Usch. En hĂ€st dödad av blixten en liten bit bort đŸ˜±. Och nu börjar Ă„skan om för 3e gĂ„ngen ikvĂ€ll. Jippie....

Men, sĂ„ sorgligt! 😔
Det var just iom att en vi kÀnner nyss blev av med 3 hÀstar pga blixten som jag börjat fÄ mer respekt för blixten. IkvÀll var fasen inte att leka med. Det blixtrade och Äskade rÀtt över huset och Ät alla vÀderstreck. Usch!

Jag har just kommit hem fran en nyoppnad "Elk Lodge" har i min stad. Fish & Chips var YUM ... mjukglass som jag tog en sked av innan Maken fick resten, som var mycket god. Nya trevliga manniskor och en allmant lyckad kvall. :)

Jag onskar dock att varmeboljan kan ge sig snart ... Klockan ar 8:30 pm (20:30 vill jag minnas) och det ar 28*C ute. :cautious: Det ar dock battre ... tidigare i dag var det 38*C.😣
Jag hoppas att varmeboljan ger sig snart. :wtf:
Vi har normalt inget regna alls mellan memorial day och labor day (sista Mondagen i May till forsta Mondagen i September) Det ser dock ut att kunna bli ett andra latt "dugg regn" i morgon den har sommaren, och da borde temperaturerna ga ner till normala 28-28*C for arstiden. Hall tummarna. Min skolbuss har ingen AC :banghead: och jag borjar kora "pa riktigt" pa Tisdag. :crazy:

Jag har just kommit hem fran en nyoppnad "Elk Lodge" har i min stad. Fish & Chips var YUM ... mjukglass som jag tog en sked av innan Maken fick resten, som var mycket god. Nya trevliga manniskor och en allmant lyckad kvall. :)

Jag onskar dock att varmeboljan kan ge sig snart ... Klockan ar 8:30 pm (20:30 vill jag minnas) och det ar 28*C ute. :cautious: Det ar dock battre ... tidigare i dag var det 38*C.😣
Jag hoppas att varmeboljan ger sig snart. :wtf:
Vi har normalt inget regna alls mellan memorial day och labor day (sista Mondagen i May till forsta Mondagen i September) Det ser dock ut att kunna bli ett andra latt "dugg regn" i morgon den har sommaren, och da borde temperaturerna ga ner till normala 28-28*C for arstiden. Hall tummarna. Min skolbuss har ingen AC :banghead: och jag borjar kora "pa riktigt" pa Tisdag. :crazy:
PÄ tal om vÀrme.....min mans förÀldrar bor i Bakersfield, CA....... Jag kollade just vÀdret för en vecka framÄt, och det kommer att bli mellan 37 och 39 grader dÀr varenda dag..... :crazy: :wtf:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Juridik & Ekonomi Jag vill nÀsta Är försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dÄlig pÄ att hÄlla koll pÄ min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 270
Senast: Squie
·
TrĂ€dgĂ„rd & VĂ€xter Funderade först pĂ„ att stĂ€lla frĂ„gan i trĂ€dgĂ„rds trĂ„den men tĂ€nkte det blir smidigare med en egen liten trĂ„d â˜ș Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·
HÀstvÄrd Funderar med detta kring svartsjuka om hÀstar kan kÀnna sÄdant och i sÄ fall hur. Anledningen att jag frÄgar Àr att min hÀst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar