Alla tvååringar borde ha minst en historiebok!Till en tvååring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla tvååringar borde ha minst en historiebok!Till en tvååring?
Böcker, pysselböcker, kritor/pennor. Båda mina älskade glitterlim, som förälder älskade jag det mindre.Ska jag köpa ngt måste det göra barnet smart och allmänbildat! Typ en bok, möjligen pussel. Ligger en bokhandel här bredvid, ska reka om de har barnböcker!
Den mitt emot Flustret?Precis vid Fyrisån. Är typ höstväder så känner mig lite som en udda fågel men bättre med ”semesterfeeling” sent än aldrig
Visa bifogad fil 35474 Den här hade mina barn älskat! @tornblomma
Kartböcker är fantastiska! Det finns många varianter av atlas för barn, så spring ner till bokhandeln och kolla vad de har!Haha den hade varit perfekt! Min bror har en liten hangup på just geografi och vi brukar reta honom att han kan sitta och läsa kartböcker
Kartböcker är fantastiska! Det finns många varianter av atlas för barn, så spring ner till bokhandeln och kolla vad de har!
Det är rätt! Men leksaksaffärer brukar också vara bra på sånt! Min syster är lite orolig att jag håller på att göra hennes 7-åring till Rainman hela hennes uppväxt har hon fått ”skolgrejer” av mig. Typ, 3D-pussel, pysselböcker om bokstäver, pysselböcker om klockan, faktaböcker, etc. i somras fick hon 4 tjocka sudoku-böcker för barn. Nu ÄLSKAR hon sudoku.Ska jag köpa ngt måste det göra barnet smart och allmänbildat! Typ en bok, möjligen pussel. Ligger en bokhandel här bredvid, ska reka om de har barnböcker!
Det är rätt! Men leksaksaffärer brukar också vara bra på sånt! Min syster är lite orolig att jag håller på att göra hennes 7-åring till Rainman hela hennes uppväxt har hon fått ”skolgrejer” av mig. Typ, 3D-pussel, pysselböcker om bokstäver, pysselböcker om klockan, faktaböcker, etc. i somras fick hon 4 tjocka sudoku-böcker för barn. Nu ÄLSKAR hon sudoku.
Har även lärt henne att det heter triangel och kvadrat, inte tre- och fyrkant
3-åriga systersonen är tyvärr inte lika mottaglig, så han fick en riddarrustning i somras. Han leker ju iaf, så alltid något (vilket inte alla treåringar gör längre! Skrämmande att barn inte klarar av att leka fantasilekar.)
Nej det tror jag inte var någon biograf har jag för mig på andra sidan (allmänt dålig koll på Uppsala känner mig bitvis som en turist där ) Gunterska hovkonditori hette det iaf. Mycket folk trots regning vardag.Den mitt emot Flustret?
Provade mig igenom ett gäng viner och valde det som smakade bäst. 350 kr glaset. Joråsåatt bara betala och se nöjd ut Det var onekligen oerhört bra men jävligt saftigt.
Bartendern var imponerad att jag lyckades selektera ut det dyraste vinet.