Ica online är nog världens bästa grej
Håller med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ica online är nog världens bästa grej
Jag får en medicin som heter Mabthera. Vad man får för medicin beror på hur aktiv sjukdomen är så det är något som man måste diskutera med sin läkare. Sen fungerar de olika medicinerna olika bra för olika människor.
Bör man oroa sig när snubben i kassan på Systemet vinkar glatt åt en när han ser en komma in?
Grejen är att han är lika nördigt intresserad av bordeauxvin som jag
Jag har fått en parkeringsbot!
Citygross app kan du lägga in alla varor från annonsbladet i en egen lista samt komplettera med egna varor. Även om jag inte handlar allt på Citygross så skriver jag alltid listor i mobilen och den har jag alltid med mig när jag kör bil.När jag kom till Citygross insåg jag att jag hade glömt notan hemma. Storhandling. Äsch! Eftersom jag hade skrivit en kladd och så rent och i butikens ordning så fanns ändå det allra mesta med i huvudet! EN vara av 45 glömde jag bort . Minnestest; check ! .
Det är ju det sista stället att behöva censurera sig påLyckades med nöd och näppe slippa bli inlagd under dagens psykologbesök. Hon hämtade en läkare som jag fick övertala att inte LPT'a mig.
Lite jobbigt att alltid ha LPT som hotar, gör att jag måste censurera mig hos psykologen.
Ja, verkligen. Men jag vill inte bli inlagd igen, mår så mycket sämre av det. Varit inlagd 9 gånger sedan november.Det är ju det sista stället att behöva censurera sig på
Men jag förstår dig!
Jo det vanligaste verkar vara med 6 månaders mellanrum. Jag hade 6 månader mellan första och andra gången men b-cellerna som tydligen ska minska i antal av behandlingen kom tillbaka för fort på mig. Därav var fjärde månad. Har inte hört något än om att glesa ut min behandling men det kanske kommer. Har fått den i knappt 2 år.4 månader? Brukar vara kutym med 6 månaders mellanrum?
Och efter ett tag glesar dom oftast ut det till 1 gpng/år beroende på hur aktiv sjukdom man har.
Jag har efter 5 eller 6 år ( kommer inte riktigt ihåg ) fått sluta helt ett tag eller resten av livet.
Dom har inte gett riktigt klara besked ännu men nu är det 2.5 år sedan jag fick sista dosen.
Jo det vanligaste verkar vara med 6 månaders mellanrum. Jag hade 6 månader mellan första och andra gången men b-cellerna som tydligen ska minska i antal av behandlingen kom tillbaka för fort på mig. Därav var fjärde månad. Har inte hört något än om att glesa ut min behandling men det kanske kommer. Har fått den i knappt 2 år.