Ja! Ägaren hade bra tankar om hästarna och vårt samarbete och iaf ena ponnyn tror jag är helt min typ av häst. Den andra tar nog längre tid att lära känna, men verkar trevlig den med.Åh, va roligt att det kändes så bra!
Kändes himla roligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Ägaren hade bra tankar om hästarna och vårt samarbete och iaf ena ponnyn tror jag är helt min typ av häst. Den andra tar nog längre tid att lära känna, men verkar trevlig den med.Åh, va roligt att det kändes så bra!
Lite för lite nyheter verkar det som..
Han har redan fått bilen fixad av någon snäll som bytte däck åt honom. Så han har inget problem längre, bilen är fixad.Saga?
Precis! Id**t!Han har redan fått bilen fixad av någon snäll som bytte däck åt honom. Så han har inget problem längre, bilen är fixad.
Och han har inget körkort (längre?) så vad ska han ha en bil till. bara be nån med körkort att köra hem den åt honom...
Snacka om att den mannens ego har rockat loss! Han är skitkul och helt i dikethttps://www.aftonbladet.se/nyheter/a/APveEA/erling-75-har-en-plan-ska-dumpa-bilen-mitt-pa-vagen
Sagan om Erling fortsätter...
Eller hur! Tänkte också på det när han sa att han hade varmt i bilen… miljöbov much!Jag fattar inte. Låter han bilen gå på tomgång måste soppan vara slut för länge sedan. Eller sitter han bara i sin bil? Toalett och mat? Så många frågor så få svar
Vad är det på den?Orkar verkligen inte laga mat idag, så unnade mig en vegansk fruktpizza från den lokala pizzerian. Så nu behöver jag inte göra middag imorgon heller.
Veganost, banan, ananas och curry. Bästa pizzan.Vad är det på den?
en nyttig idiot behövs ibland.Det händer inte så mycket i världen med Ukraina, Cop27, Elon Musk och Twitter. Mellanårsvalen i USA. Eller i Sverige med inskränkningar av tryckfrihet i grundlagen.