Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rundan gjord även om det inte var på några spänstiga ben.
Körde dammsugaren innan jag hoppade in i duschen.
Nu kaffe och fundera på vad jag ska köpa till lunch.
E5F14B5D-50D0-41F6-A790-CF0BB7227DC1.webp
 
Var på julmarknad. En handelsträdgård stänger trädgården och säljer ut det de haft krukor mm. De hade bjudit in några säljare. Vi har en tid att passa så jag kunde inte stå i trädgårdens kö för den var lång. Köpte lite choklad av min förra klasskompis. Nu sitter vi i bilen på väg ner till Norrköping för massage och sedan hämta dottern som sovit hos syster.
 
Varit iväg och träffat ponnys och deras ägare. Jätteroligt!
Ser fram emot onsdag då jag ska dit igen. 🙂

Imorgon ska jag iväg och träffa en ardenner som en gammal stallkompis äger. Blir kul det också!
Men jag tror det blir så att jag blir medkusk på ponnysarna, det kändes verkligen perfekt där.
 
Jag har åkt ut till landet! Tänt en brasa och nu krupit upp i soffan med ett glas vin i handen och Young Royals på TV:n. Ska lite senare ta mig längre bortåt byn för att träffa en vän som gjort samma resa över helgen.

Alltså friden! Jag borde nog inte bo i stan … (Fast det kanske jag inte säger om en timme när det blir becksvart ute och jag ska sova här ensam. 😅)
 
Jag har åkt ut till landet! Tänt en brasa och nu krupit upp i soffan med ett glas vin i handen och Young Royals på TV:n. Ska lite senare ta mig längre bortåt byn för att träffa en vän som gjort samma resa över helgen.

Alltså friden! Jag borde nog inte bo i stan … (Fast det kanske jag inte säger om en timme när det blir becksvart ute och jag ska sova här ensam. 😅)
Och jag skulle aldrig överleva på landet.
Bor iofs inte in ngn stad men skulle jag välja skulle stad gå före landet alla dagar i veckan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 930
Senast: Exile
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 270
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 239
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 187
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp