Jag gör samma fast på hundarna nuförtiden
Man är inte ensam iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör samma fast på hundarna nuförtiden
Om hen gör det, då tänker jag plinga på och be att få hoppa in som trummisVänta bara tills hen också går med i ett hårdrocks-band som ska repa i lägenheten.
Sköna elgitarrer som misshandlas, en elbas som svänger hela huskroppen och så nån som growlar osammanhängande till det.
Men du har rätt. Ja kommer på mig själv att iatället för att njuta och vara i nuet så ska jag ta kort.. jag har redan tusen bilder, de räcker att ta iblandMan är inte ensam iaf
Men du har rätt. Ja kommer på mig själv att iatället för att njuta och vara i nuet så ska jag ta kort.. jag har redan tusen bilder, de räcker att ta ibland
Men varför skulle hon få i sig tvättmedel?Nu får jag riktig panik. Jag trampade på tvättmedel i stressen i morse. Hade sinnesnärvaro att stänga dörren innan jag gick. Men den har varit öppen sedan jag kom hem. Googlade om tvättmedel och att det är dödligt för katter. Dammsugit, moppat, dammsugit. Slängt ut mattan på balkongen. Jag är relativt säker på att Megara inte varit i sovrummet sedan jag kom hem.
Överväger att åka in med henne akut. Av vad jag googlat så står det att även om katten inte verkar sjuk så kan det frätas upp i magen.
På jobbet? Passa på och vila. Plötsligt blir det kaos.Dör snart uttråkningsdöden.
vad gör de akut? får henne att kräkas?Nu får jag riktig panik. Jag trampade på tvättmedel i stressen i morse. Hade sinnesnärvaro att stänga dörren innan jag gick. Men den har varit öppen sedan jag kom hem. Googlade om tvättmedel och att det är dödligt för katter. Dammsugit, moppat, dammsugit. Slängt ut mattan på balkongen. Jag är relativt säker på att Megara inte varit i sovrummet sedan jag kom hem.
Överväger att åka in med henne akut. Av vad jag googlat så står det att även om katten inte verkar sjuk så kan det frätas upp i magen.
Men varför skulle hon få i sig tvättmedel?
Jo, men varför skulle hon få det i sig? Katter äter sällan saker som luktar/smakar kemiskt. Tror inte du behöver oroa dig, risken att hon fått i sig är minimal.Jag trampade på det i morse och en del spreds över mattan/golvet när paketet gick sönder,
Försöker boka tid hos firstvet
Och nu är det något fel med min logitech kamera
Jo, men varför skulle hon få det i sig? Katter äter sällan saker som luktar/smakar kemiskt. Tror inte du behöver oroa dig, risken att hon fått i sig är minimal.
Lugna ner dig. Katter äter sällan något giftigt (värre med hundar). När jag googlar tvättmedel så är det enda jag hittar om det innehåller tea tree oil, det är giftigt. Innehåller ditt tvättmedel det?Jag får panik. Det är liksom Megara.