Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ganska lat, men har bestämt att cykla till jobbet om det inte spöregnar. Jag tyckte att det såg halkigt ut när jag tittade ut, men klädde på mig ordentligt för att kunna cykla. Gick ut och insåg att skridskor hade passat bättre en cykel :laugh: så jag fick stå och titta på min bil i tio minuter innan den tinade fram istället. Härligt med vinter. :grin:
Visa bifogad fil 104328
Usch, sådan is är HEMSK... :wtf:
 
Blöööörk. Konserten i går var fantastisk. Men oj så sent det blev :D
Kunde inte duscha så sent när jag kom hem och hade öl i hela håret så jag fick lägga mig på en handduk.
Sen upp extra tidigt för även om det hade varit tematiskt rock n' roll att ragla in på jobbet stinkandes av öl hade det nog inte varit särkilt uppskattat.

Hatar att duscha på morgonen :arghh: Får se om håret hinner torka till lunch åtminstone. :cautious:
 
Blöööörk. Konserten i går var fantastisk. Men oj så sent det blev :D
Kunde inte duscha så sent när jag kom hem och hade öl i hela håret så jag fick lägga mig på en handduk.
Sen upp extra tidigt för även om det hade varit tematiskt rock n' roll att ragla in på jobbet stinkandes av öl hade det nog inte varit särkilt uppskattat.

Hatar att duscha på morgonen :arghh: Får se om håret hinner torka till lunch åtminstone. :cautious:
På temat blörk: Försökte precis dricka ur min mobil. Går bra nu. :rofl:
 
Känner mig lite löjlig men lite irriterad på att maken är hemma sjuk när jag har ledigt resten av veckan. Jag hade sett fram emot dagar på egen hand istället för sällskap av en gnällig sjukling. :meh: Värst är väl att jag också känner att jag har någon skit på gång i kroppen. :arghh:
 
Damsugat klart. Vänder ryggen till och ställer undan damsugaren. Kommer tillbaka till detta...
20221101_090107.webp


Tack så mycket mina små hjälpsamma katter
 
Jo tack håller på att hjälpa mamma flytta. I lördags fick jag höra nu är nästan allt flyttat bara det nödvändiga kvar. Kom ner igår och ja vi kan ha olika syn på det nödvändiga... halv elva kommer de och hämtar nycklar två rum kvar där det är en del saker och golv som skall städas. Dessutom möttes vi av Antarktis i frysen. Där var det ingen fara för global uppvärmning.
Känner igen. Min mor skulle lämna huset och vi flytta in. Hon fötsäkrade at huset var tomt och städat. Vi kunde inte kolla nåt för vi bodde inte på samma ort.

Vi kom från BB med nyfödd i famnen och möttes av ett fullt möblerat hus med hela köksutrustningen kvar. Och städat....njae....

Mödrar :meh:
Måtte jag själv inte bli lika märklig....
 
Hm! Photobox har halva priset på fotoframkallning till midnatt den 3e nov. Men välja eco eller classic i utförande?! Eco några ören billigare, vet inte skillnaden ?!? Någon som vet?
Jösses så mkt bilder en tar hela tiden sen dessa mobiler kom! Får förvara bilder digitalt med för det är fasen dyrt att framkalla allt, får välja ut!! Konstaterar det varje höst när det är dags att beställa....
 
Senast ändrad:
Började dagen med att morgonfodra och sen gymma innan jobbet. Sjukt att jag av alla människor har hållt i att morgonträna så länge nu 😅
Ungarna hade ställt klockan på 8.30 och skulle äta frukost och sen gå ut och greja med minishettisarna. Dom borstade och tog en promenad, gullisar :love:
Äldsta dottern och taxen blir hämtade av min mamma sen för övernattning där. Så jag och yngsta dottern får hitta på nåt på min lunch och sen ikväll ska vi till kompisens häst igen för jag ska rida lektion. Blir intressant :)
 
Telefonkö nr 4 av 5 avklarade.

Just nu till inkasso som går på dödsboet. Så ruggigt irriterad. Det är på en liten skitsumma och hade de skickat fakturan till dödsboet hade den blivit betald omgående nu ska den ligga och ticka hos inkasso :rage:

Så sjukt störande. Som om jga inte har nog med skit att göra
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 157
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 271
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 250
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 070
· Visningar
34 408
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp