Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är körd och slut som artist, men imorgon är jag leeedig! Tre veckor sedan sist igen, det här funkar inte. 😅 Inte med arbetsbelastningen på hotellet-something has got to give och jag är rädd att det blir jag.
Men imorgon piper inget larm och det finns inga måsten (utöver att ta hand om mitt eget hus då.). Så jävla skönt! Ska försöka klämma igång någon fin skräckis att somna till nu, och äta en ostmacka.
Finns det inga arbetstidsregler där du bor? :confused:
 
God moooorgon!! :bump:
Vaknade kl 4:50 så tänkte det var lika bra att ta morgonmedicinen så nu är jag vaken.
äR Ni vAkNA??!
:angel:
Jo tack håller på att hjälpa mamma flytta. I lördags fick jag höra nu är nästan allt flyttat bara det nödvändiga kvar. Kom ner igår och ja vi kan ha olika syn på det nödvändiga... halv elva kommer de och hämtar nycklar två rum kvar där det är en del saker och golv som skall städas. Dessutom möttes vi av Antarktis i frysen. Där var det ingen fara för global uppvärmning.
 
Jag är ganska lat, men har bestämt att cykla till jobbet om det inte spöregnar. Jag tyckte att det såg halkigt ut när jag tittade ut, men klädde på mig ordentligt för att kunna cykla. Gick ut och insåg att skridskor hade passat bättre en cykel :laugh: så jag fick stå och titta på min bil i tio minuter innan den tinade fram istället. Härligt med vinter. :grin:
IMG20221101064855.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 157
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 271
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 250
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 070
· Visningar
34 408
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp