Ninnurur
Trådstartare
Tyvärr ja...God moooorgon!!
Vaknade kl 4:50 så tänkte det var lika bra att ta morgonmedicinen så nu är jag vaken.
äR Ni vAkNA??!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr ja...God moooorgon!!
Vaknade kl 4:50 så tänkte det var lika bra att ta morgonmedicinen så nu är jag vaken.
äR Ni vAkNA??!
Finns det inga arbetstidsregler där du bor?Är körd och slut som artist, men imorgon är jag leeedig! Tre veckor sedan sist igen, det här funkar inte. Inte med arbetsbelastningen på hotellet-something has got to give och jag är rädd att det blir jag.
Men imorgon piper inget larm och det finns inga måsten (utöver att ta hand om mitt eget hus då.). Så jävla skönt! Ska försöka klämma igång någon fin skräckis att somna till nu, och äta en ostmacka.
Jajamän!God moooorgon!!
äR Ni vAkNA??!
Jo tack håller på att hjälpa mamma flytta. I lördags fick jag höra nu är nästan allt flyttat bara det nödvändiga kvar. Kom ner igår och ja vi kan ha olika syn på det nödvändiga... halv elva kommer de och hämtar nycklar två rum kvar där det är en del saker och golv som skall städas. Dessutom möttes vi av Antarktis i frysen. Där var det ingen fara för global uppvärmning.God moooorgon!!
äR Ni vAkNA??!
Är hemma från jobb för samma sak Hade ett anfall igår, riktigt jobbigt anfall, och idag är jag öm i huvudet och helt slutkörd.Fick migränvarning. Ska äta frukost, ta tablett och vila.
Härlig sovmorgon, hundarna ratade, rullgardinen uppdragen och det är ljust ute!
Älskar vintertid, hoppas vi skrotar tidsomställningen i vår.
Ändrat.Tycker du inte om dem?