Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm jag har vetskap om fenomenet men lite skeptisk. Dags att ompröva kanskeGräddstuvad pytt är ju en rätt?
Funderar....Nog för det är jättekul att spara på bilder och jag fotar ju och tar ut mer än förr i och med mobilen som ju alltid är med....Men ibland undrar jag inte om jag "fotar sönder" istället för att njuta av nuet när jag jagar öronbilder osv så hästen blir less på mig . Lagom är nog som alltid bäst....! Nej får utmana mig själv att ta mindre bilder; blir ändå rätt många att spara digitalt och ta ut de finaste/viktigaste i album!
Då ska du prova att få vård i ett län du inte hör hemma i, jag gav upp.Skrev ett rasande betyg 1, önskar att det finns minus. Alltså det är inte på något sätt akut, men frustrerande. Imorgon går jag till vc och kräver ett fysiskt läkarmöte.
Jag hade sprungit in på butikstoaletten!I kön på mataffären kände jag den ”roliga” överraskningen som kommer två-tre dagar efter jag haft mens o tror den är slut. Påminnelsen att de inte är över. Så ja..
Åker hem, tar hundarna först som behöver kissa och paketet med blommor.
Lämna de i lägenheten o ner igen för maten. Packar upp o ser lådan med grönsaker måste diskas. Inser där att valpen ska ha mat. Ger han och packar upp blommorna.
När han ätit upp måste han ut o kissa igen.
Sen gör jag lunch till mig o då somnar båda hundarna i mitt knä så här sitter jag nu o har fortfarande inte gått på toa
Har lite germfobi för sånna offentliga toaletterJag hade sprungit in på butikstoaletten!
Yay. En granne verkar ha skaffat sig ett trumset. Kanske inte det lämpligaste i lägenhet...