Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förbannar mig själv för att jag är ledsen över att sambon la en spydig kommentar när jag föreslog att han kanske skulle ta en paus när han blev arg på tv-spelet han sitter med :meh:

Nåväl, bad avklarat. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på :cautious:

Sitter och försöker komma på en bra present till min vän i Australien. Jag åker dit 2 april och vill väldigt gärna ha med något bra som vänpresent. Kommer att bo hos dem i två veckor! Har försökt sondera men enda svar jag får är att de inte saknar något från Sverige och att det är present nog att jag gör den långa resan till dem. @Seabaz, har du nån bra idé? Funderade lite på om man har nån nytta av en handvirkad sjal i ylle eller bomullsgarn i ert varma klimat...

Jag har precis varit och provkört en Kia Niro plug-in hybrid. Oj, vad jag satt bra i den! :love: Den var jättetrevlig att köra! Så nu ska vi bara bestämma oss om det blir en sådan eller om det blir Kia e-Niro som går helt på el. Den enda nackdelen med den senare är nog att det kan vara leverans först om ett halvår.

Har varit på seniorkoll med kisse... alla prover de kunde kolla själva såg bra ut men hon hade gått ner i vikt så det finns risk för att sköldkörteln är påverkad (de skickar iväg det provet). Dock är det lätt att medicinera om det skulle vara så. Han tyckte hon var fin i kroppen annars och tänderna såg bra ut. Min lilla kisse :love:

Fast att en 7 år gammal bil totalpajar måste väl ändå höra till ovanligheterna?

Ingen aning. Totalpajad var den iofs inte, men jag menade bara att den gick genom besiktningen för att direkt efter gå sönder med rätt saftig räkning till följd. Trots att den var tiptop på besiktningen. Jag menar bara att besiktningen inte säger så mycket om bilen egentligen.

Fyfan.. jag ska in på jobbet tre timmar imorgon. Vettefan om jag överlever. Kommer tappa all tilltro till mänskligheten. Enda fördelen är att jag inte kommer vilja konsumera något på månader... Förra året slogs folk så att vakterna fick rycka in. Meanwhile in Jemen liksom. Kaos
Har du överlevt idag?? :nailbiting:
Jag var ner på stan en kortis efter jobbet för att handla en present till en kompis till junior som fyller strax, det var så mycket folk... och då blir jag som en zombie och bara går och gör det jag ska :angel: hoppas att jag inte dissade någon jag kände helt ofrivilligt O_o

Men nu har jag jobbat färdigt för i år och har semester hela nästa vecka :love::D

Ingen aning. Totalpajad var den iofs inte, men jag menade bara att den gick genom besiktningen för att direkt efter gå sönder med rätt saftig räkning till följd. Trots att den var tiptop på besiktningen. Jag menar bara att besiktningen inte säger så mycket om bilen egentligen.
Nä. Det kan ju ingen veta. Det är ju bara dagsformen. Men lite glad kan man väl få vara... ;) ?

Har du överlevt idag?? :nailbiting:
Jag var ner på stan en kortis efter jobbet för att handla en present till en kompis till junior som fyller strax, det var så mycket folk... och då blir jag som en zombie och bara går och gör det jag ska :angel: hoppas att jag inte dissade någon jag kände helt ofrivilligt O_o

Men nu har jag jobbat färdigt för i år och har semester hela nästa vecka :love::D

Haha knappt! La ut kön på min story på Instagram. Helt jävla spårat, vad är det för fel på folk??? :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 765
Senast: Lingon
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 060
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar