Jag såg kön, men alltså vad var det kö till?
NK:s rea...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg kön, men alltså vad var det kö till?
Näpp. Honda CR-V. Besiktningskillarna konstaterade till varandra att "de här tål mycket" !
Såg. Hade det inte varit du och där, hade jag trott att det var nåt annat....Haha knappt! La ut kön på min story på Instagram. Helt jävla spårat, vad är det för fel på folk???
Haha jo så mycket fattade jag!NK:s rea...
Haha jo så mycket fattade jag!
Men det är ju massa butiker i butiken. Så jag fick inte ihop att det var en lång kö bara.
Men det är ju massa butiker i butiken. Så jag fick inte ihop att det var en lång kö bara.
För att komma in på NK alltså?Kön jag filmade på insta-stories var i sergelgången, alltså inte ens vid huvudingången utan den ingång som är ”lugnast”. Kön sträckte sig hela vägen till plattan
Folk är ju sjuka!Kön jag filmade på insta-stories var i sergelgången, alltså inte ens vid huvudingången utan den ingång som är ”lugnast”. Kön sträckte sig hela vägen till plattan
Nä. Det kan ju ingen veta. Det är ju bara dagsformen. Men lite glad kan man väl få vara... ?
Skänker de bort plaggen eller vad är grejen ?NK:s rea...
Men är det så varje år??!Kön jag filmade på insta-stories var i sergelgången, alltså inte ens vid huvudingången utan den ingång som är ”lugnast”. Kön sträckte sig hela vägen till plattan
Skänker de bort plaggen eller vad är grejen ?
Den var kvar som tur var. jag har inte erkänt för sambon att vi var illa uteHur gick det med bokningen?
Men är det så varje år??!
Sitter och försöker komma på en bra present till min vän i Australien. Jag åker dit 2 april och vill väldigt gärna ha med något bra som vänpresent. Kommer att bo hos dem i två veckor! Har försökt sondera men enda svar jag får är att de inte saknar något från Sverige och att det är present nog att jag gör den långa resan till dem. @Seabaz, har du nån bra idé? Funderade lite på om man har nån nytta av en handvirkad sjal i ylle eller bomullsgarn i ert varma klimat...
Tolv år gammal och 20 000 mil - och seglar rakt genom besiktningen....