Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha jo så mycket fattade jag!:D
Men det är ju massa butiker i butiken. Så jag fick inte ihop att det var en lång kö bara.

Detta var alltså kön NÄR JAG GICK HEM vid 13.... ni kan ju tänka er kön imorse haha kaos.

Folk sprang alltså med BARNVAGN. En mamma hade med sig en nyfödd skrynklig unge som hon lämnade i vagnen och lät skrika eftersom hon var så taggad på att shoppa. En unge vandrade iväg in i orkestern som spelade så de fick avbryta och leta upp föräldern.

Min mage har inte hämtat sig ännu från maginfluensan. Så det är mest :turd:
Har ju en IBS-mage som blir värre av magsjuka/influensor
Förhoppningsvis kommer jag med på en studie om IBS i januari, som Ackis mm ska ha:banana: Ska på ett screeningsmöte den 15e:bow::nailbiting: Ska vara fastande då:(
I mellan min :turd: mage, har jag hämtat paket på Ica och Turken. Beställt fiskar på Arkens Zoo, som kommer i slutet av nästa vecka:love::love:
Handlat på Ikea, blev liite ljus;):laugh: Typ 20 st blockljusO_o. Så nu har jag till nästa höst med. Om det inte blir mer rea på ljusen:laugh:
Städat ett akvarium och bytte lite vatten där. Fyllde på vatten i karen, lite här och där.
Ska göra de vanliga kvällsrutinerna - natta zooet, dumburken och kvällsfika. Är inte så mkt på Tvn i kväll

Sitter och försöker komma på en bra present till min vän i Australien. Jag åker dit 2 april och vill väldigt gärna ha med något bra som vänpresent. Kommer att bo hos dem i två veckor! Har försökt sondera men enda svar jag får är att de inte saknar något från Sverige och att det är present nog att jag gör den långa resan till dem. @Seabaz, har du nån bra idé? Funderade lite på om man har nån nytta av en handvirkad sjal i ylle eller bomullsgarn i ert varma klimat...

Beror på var i Australien de bor. Melbourne kan bli kallt på vintern (allt under 20 grader är numera kallt :cool: )

Ta med en osthyvel! Det är nog den svenska present vi använder mest här.
Är de svenskar själva? Ta med nåt svenskt godis? Lakrits om de gillar det? Gott och blandat? Marabouchoklad? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 844
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 067
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA