Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Vi ska provköra Kia e-Niro nästa vecka . Vi vill absolut ha el och inte hybrid så för oss är inte leveranstiden nåt problem.Jag har precis varit och provkört en Kia Niro plug-in hybrid. Oj, vad jag satt bra i den! Den var jättetrevlig att köra! Så nu ska vi bara bestämma oss om det blir en sådan eller om det blir Kia e-Niro som går helt på el. Den enda nackdelen med den senare är nog att det kan vara leverans först om ett halvår.
Kul! Vi ska provköra Kia e-Niro nästa vecka . Vi vill absolut ha el och inte hybrid så för oss är inte leveranstiden nåt problem.
@Philosophia Ja, är det brådskande förstår jag att ni inte vill vänta 6 månader! Ska bli spännande att testa den, vi har inte kört den alls så vi vet ju inte om vi gillar den.
Nä, koboltbrytningen är ju skit men jag är långt mer obekväm med att sitta och köra bensinbil än vad jag är med elbil. Så bensin- eller dieselbil är, för oss, inte alls ett alternativ för framtiden.
Men nu ska jag sluta OT:a!
Grattis!!
Men någon måste väl vara värst?
När jag var hemma ett par månader för två år sedan köpte jag en volvo -93 och över 40 000 mil. Gick rätt igenom den med!
Hrm....mina två gamla volvo som jag ägde förut (den senaste och nyaste var en 940 från -96) var då verkligen inga stridsvagnar.... Det var ALLTID något fel på dem.Det är ju ingen bil, det är en stridsvagn Klart att den går igenom
Hrm....mina två gamla volvo som jag ägde förut (den senaste och nyaste var en 940 från -96) var då verkligen inga stridsvagnar.... Det var ALLTID något fel på dem.
Min nuvarande bil däremot, den brukar jag faktiskt tänka att det känns som att köra en pansarvagn på vintern ! Hittills har den tagit sig igenom ALLT som jag har försökt komma igenom, inklusive snö, is och lera.
Nej, den ena var en 945a (minns ej exakt år, men från 90-talet) och den andra en 940 från -96. Den senare sålde jag för 500 kr till killen som brukade laga mina bilar. Den hade en oljeläcka som ingen riktigt visste var den kom ifrån (och skulle bli dyr att lokalisera) plus att turbon var trasig..... Men den var i alla fall rolig att köra ! Förutom när det var snö på vägen - då var den hemsk.....Du måste ha fått måndagsexemplar (eller om den ena var från 800-serien... den var hemsk!) för de äldre Volvo-bilarna i min närhet bara rullar på... tills de rostat ihop helt av ålder typ
Jag gillar verkligen min lilla V40 och skulle inte tacka nej till en V60 Cross Country nästa bil men Honda CR-V är trevlig också, jag har ju kört särbons rätt mycket.
Butik för kontorsprylar brukar ha det mesta i tillbehörsväg till sina skrivare.Var köper man A3-papper egentligen? A4 är ju alltid enkelt - det är ju "standard" - men A3? Det kan vara helt vanligt skrivarpapper (och alltså inget dyrt ritpapper), för jag ska bara ha det att "klottra" på när jag släktforskar. A4 är lite för litet att skriva långa släktled på. Men var hittar man det enklast? Måste jag verkligen beställa ?
Problemet är att jag inte kan komma på att vi har någon sådan i närheten..... Det måste kanske bli att beställa då.Butik för kontorsprylar brukar ha det mesta i tillbehörsväg till sina skrivare.
Var köper man A3-papper egentligen? A4 är ju alltid enkelt - det är ju "standard" - men A3? Det kan vara helt vanligt skrivarpapper (och alltså inget dyrt ritpapper), för jag ska bara ha det att "klottra" på när jag släktforskar. A4 är lite för litet att skriva långa släktled på. Men var hittar man det enklast? Måste jag verkligen beställa ?
Det är ju ingen bil, det är en stridsvagn Klart att den går igenom
Ingen Clas Ohlsson här heller tyvärr....Clas O tror jag har Det borde finnas på Akademibokhandeln också.
Edit: Japp, Clas O har.
Grattis!!
Men någon måste väl vara värst?
När jag var hemma ett par månader för två år sedan köpte jag en volvo -93 och över 40 000 mil. Gick rätt igenom den med!
Som student hade jag en kort period en Toyota corolla som gått 45 000 mil. Startade alltid, gick som en klocka och jäkligt pigg att köra