Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så trött att ögonen rinner :cautious: Jag har ju jobbat nästan en hel dag idag och ska jobba en till imorgon O_o :o
Sängen nästa... god natt!

Jaha så var det fredag igen... men jag jobbar varje dag, hela helgen. Förhoppningsvis ledig måndag och tisdag :) men sambon jobbar... han är ledig söndag... så vetitusan om jag kommer kunna hålla mig vaken till tolvslaget på måndag...

Känner mig lite krasslig och har hängt i soffan hela eftermiddagen, men det var mysigt att se hästen en stund i morse i alla fall. Nu tittar jag på Shape of Water.

Är så trött att ögonen rinner :cautious: Jag har ju jobbat nästan en hel dag idag och ska jobba en till imorgon O_o:o
Sängen nästa... god natt!

Fyfan.. jag ska in på jobbet tre timmar imorgon. Vettefan om jag överlever. Kommer tappa all tilltro till mänskligheten. Enda fördelen är att jag inte kommer vilja konsumera något på månader... Förra året slogs folk så att vakterna fick rycka in. Meanwhile in Jemen liksom. Kaos

Sitter och biter på fingrarna... jag har gjort bort mig... rejält...

Vi bokade i god tid nyårspaket. Tro på fasen att jag inte läste igenom betalsätt noga, tog för givet att man som vanligt kunde 1 betala in i förväg eller 2 betala på plats

Nope... senast 2 veckor innan ankomst så ska pengarna vara på plats. Bokningen öppnar inte förens 8:30. De kunde inte svara på om bokningen fanns kvar eller inte :(

sååååå irriterad på mig själv :banghead:

Har precis kommit hem från jobbet! En cigg och ett glas vin innan middag :)

Var en bra em-tur. Bild är från innan ritten när vi går igenom basic instructions. Det var 12 kunder och 8 av dom hade aldrig ridit förut eller max 1-2ggr :)

Screenshot_20181228-182117_Gallery.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 770
Senast: Lingon
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 064
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar