Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Släktingarna från Hell :grin: inte som mina sjysta släktingar och vänner på julafton. Utan dessa typ skriker istället för att prata. Ungar överallt. Går i in min klädkammare och hivar ut grejer :meh: springer runt. Jinns som är supersocial har gått och gömt sig. Professorn har filma tur att han hör så dåligt för Jesus vad de väsnas :arghh:. Sen tusen frågor och jag vet inte allt. Sen vill de rida men när jag förklarade att hästarna har vila just nu över julen då började ett barn storböla :crazy:

Alltså VAD gör jag för fel orkar inte och nu ropar nån mitt namn

Regn och -1,5 grader=överjävligt väglag. Tur kompisen körde iväg sin häst i morse och inte nu :nailbiting: Jag har precis kört mina avkommor till farmor och farfar, spännande att köra uppför deras backe och sen uppför vår backe. Glad jag har nya dubbdäck :p

Ska dricka kaffe nu och sen ta hunden på en liten promenad. Grusbilen har sandat grusvägen bakom oss så vi an gå ett par km utan att slå ihjäl hoppas jag. Tänkte packa höpåsar och göra klart för kvällen hos hästarna när jag ändå är ute.

Släktingarna från Hell :grin: inte som mina sjysta släktingar och vänner på julafton. Utan dessa typ skriker istället för att prata. Ungar överallt. Går i in min klädkammare och hivar ut grejer :meh: springer runt. Jinns som är supersocial har gått och gömt sig. Professorn har filma tur att han hör så dåligt för Jesus vad de väsnas :arghh:. Sen tusen frågor och jag vet inte allt. Sen vill de rida men när jag förklarade att hästarna har vila just nu över julen då började ett barn storböla :crazy:

Släng ut dem. Det kvittar om de är släktingar eller ej, kan de inte uppföra sig åker de ut. Och ja, jag har gjort det med släktingar...

Huuuuu!

Jag har ont! :arghh: Blev nog för mycket med två promenader idag + löpning igår.. Känns som om benet ska ramla av eller nåt..

Jag är gnällig.

Bråkar med DHL som efter TRE VECKOR fortfarande inte lyckats leverera mitt hösilage eller ens höra av sig...
Blev kopplad till Jönköping där någon yrvaken svara "hallå??":cautious: och sen så att det var levererat den 12/12 (öhhh NEJ) och sen inte fick tag på någon på åkeriet för alla har semester.............
Åka dit med basebollträ och arg hund?

Vi hade lite strul med en sjöpall med foder, vikt nära ett ton, som skulle till en kund med Schenker nu innan jul. Vi valde att inte nämna ngt om hennes bolags huvudsäte etc utan bara adress till stallet. Det verkar varit tur iom hur de kört fel och sen bestämt sig för att skita i leverens trots att vi bett dem ringa vid ev problem att hitta.
Tidigare hade Schenker ställt av 70 sadelhängare i lådor utanför hennes bostadsrätt i regnet. En granne hade hittat dem och ringt hysteriskt.
Hade blivit fint med en sjöpall foder i en p-ruta framför porten. :laugh:

Hoppas du får ditt foder snart! Känns som Schenker är ngt mer pålitliga just nu iaf.

Precis kommit hem från en kompis, sambon hade gjort en otroligt god kycklinggryta när jag kom hem så nu är jag tvärmätt.

Satfläsk vad jag är utarbetad. NK rea imorgon och gjorde precis om hela butiken. Tänkte att sista timmen lär det ju inte vara en käft på plats men NEJDÅ då dök en busslast kineser upp. De sprang runt bland högar av väskor, skrek i munnen på varandra (naturligtvis på kinesiska) och då passade även kassasystemet på att gå offline.

SKUT.MIG.NU

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
5 682
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 059
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar