Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu när jag går hem funderar jag över den där killens om bara försvann spårlöst veckan innan jul. Vart kan han ha tagit vägen? Känner inte honom men olustigt är det!

Snart är vi framme i London. Tydligen går det inga tåg idag så det ska bli intressant att se om det finns ersättningsbussar eller om vi måste ta en taxi hem. Snark.

Hittar ingen info på nätet om bussar, men de borde ju ha satt in något tycker jag. Måste ju vara kaos på flygplatsen om folk inte kommer därifrån. Tågen är inställda pga arbete med spåren tror jag. Smidigt att planera in det vid jul :p

Kaos! Och det var ju kaos att ta sig FRÅN London också. Riktigt illa, tycker verkligen synd om dig (och alla andra resenärer).

Kaos! Och det var ju kaos att ta sig FRÅN London också. Riktigt illa, tycker verkligen synd om dig (och alla andra resenärer).

Jag känner mig faktiskt rätt zen, måste vara ett tecken på personlig mognad eller nått. I vanliga fall så blir jag stressad när saker strular.

Verkar som att det kanske finns ett tåg in till London, men sedan är frågan hur vi tar oss ut till obygden där vi bor.

Hoppas det löser sig @GoLightly så ni kommer fram dit ni ska. Bonusdottern flyger till London i morgon bitti, så hoppas det går tåg, bussar osv då. Eller de flyger väl till Gatwick och sedan tåg till London förmodar jag.

Hoppas det löser sig @GoLightly så ni kommer fram dit ni ska. Bonusdottern flyger till London i morgon bitti, så hoppas det går tåg, bussar osv då.

Jag tror att det ska funka som vanligt imorgon igen :)

De hade visst stängt ner hela tågstationen vid flygplatsen och inte satt in några ersättningsbussar så nu sitter jag i en taxi på väg hem. Orkar inte försöka pussla ihop en bussresa hem typ mitt i natten :p

Tittar på något konstigt program på tv, en man från Danmark har jättestora örhängen (heter det så?) och horn inopererade i pannan... minst sagt udda syn.

Jag har hunnit bli hungrig igen, ska nog äta något litet och sedan gå och lägga mig i sängen, tv programmet är ändå inte speciellt kul och jag vill inte börja se någon ny 2 timmar lång film på Netflix nu.

Idag var ledigheten över för oss. Har jobbat som ett as. Har iaf sovmorgon imorgon. Galet skönt!
Vår skolios-gran fick nog och välte med dunder och krash. Mina favoritkulor var så klart det enda som gick sönder. Nu är granen säkrad med snören till altandörren. Elegant värre!

Kan inte somna. Kände mig lite hungrig men jag är för lat för att gå till köket så istället smaskade jag i mig en påse med skumtomtar.

Happ. Vaknade för ca 20 min sedan av hund som behövde ut eller något (lite oklart vad hon ville egentligen :cautious:) och nu kan jag inte somna om. Blir jättekul att gå till jobbet om någon timme...

Jag vill inte jobba.. Jag vill vara hemma och ledig några dagar till.
Eller egentligen vill jag inte sitta hemma och glo. Jag vill bara inte städa en tom skola..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
5 614
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 059
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar