Vad i helv... Sitter i godan ro och tar ett glas vin med lite löst folk, det ringer på dörren och plötsligt står ett gäng poliser utanför dörren
What?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad i helv... Sitter i godan ro och tar ett glas vin med lite löst folk, det ringer på dörren och plötsligt står ett gäng poliser utanför dörren
What?!
Inget jag var inblandad i men ändå chocken haha. Typ ”hej hej”?
Tack och lov för det Jag hade inte fått fram ett ord.
Flyger och äter godis.
Snart är vi framme i London. Tydligen går det inga tåg idag så det ska bli intressant att se om det finns ersättningsbussar eller om vi måste ta en taxi hem. Snark.
Varför går det inga bussar?
Hittar ingen info på nätet om bussar, men de borde ju ha satt in något tycker jag. Måste ju vara kaos på flygplatsen om folk inte kommer därifrån. Tågen är inställda pga arbete med spåren tror jag. Smidigt att planera in det vid jul
Kaos! Och det var ju kaos att ta sig FRÅN London också. Riktigt illa, tycker verkligen synd om dig (och alla andra resenärer).
Hoppas det löser sig @GoLightly så ni kommer fram dit ni ska. Bonusdottern flyger till London i morgon bitti, så hoppas det går tåg, bussar osv då.