Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför blir man så uttråkad när det är ledigt? Trots att man har längtat?Nyss hemkommen från gymmet, redan uttråkad..
Sitter och dricker te. Vill köpa tyg och sy fina kläder men icke! Det blir inget med det. Först göra slut på allt tyg jag har, sen shoppa nytt.
Varför blir man så uttråkad när det är ledigt? Trots att man har längtat?
Jag väntar fortfarande på ett besked Så hoppas det kommer snart.Visst är det konstigt! Hade sett fram emot ledighet men nu ska det bli rätt skönt att jobba. Fast sen tänker jag på hur otroligt lite vi har att göra på jobbet..
Nej vad jobbigt, krya på dig.Skönt att du fick sova till slut och att du känner dig lite pigg i alla fall . Jag somnade faktiskt också till slut, men när jag vaknade insåg jag att jag är sjuk (igen ) så det får bli att vara hemma idag också.
Stackare Krya på dig!Är däckad i maginfluensa. Morsan med snart
Skål!Joråsåatt, det var faktiskt inte spårat mkt folk på stan! Stashade upp enorma mängder ljus olika färger. Jättetrevlig tjej på Lagerhaus hjälpte mig att packa allting. Sen fick jag feeling och köpte kitschiga glas till nyår (bild finns i shoppingtråden). Nu hemma, spelar min softa retrojazz-lista och överväger att korka upp en vinflaska
Skål!
Jag fortsätter på en flaska jag öpppnade i förrgår. (halleluja för vacumkork)
Jobbade ihop 800 pix ikväll så jag firar lite. (nåväl en rejäl del av pengarna är material och resa men ändå.... )
Skål!Skål!
Jag fortsätter på en flaska jag öpppnade i förrgår. (halleluja för vacumkork)
Jobbade ihop 800 pix ikväll så jag firar lite. (nåväl en rejäl del av pengarna är material och resa men ändå.... )
Vilka bensinsorter har ni i Tyskland?Hybrid Yarisen är tankad nu. Det satt en lapp inne i tanklock och en liten nyckelringshängare med infon. Hade glömt bort att man har andra bensinsorter i Sverige så valet var inte så svårt som jag trodde.
Däremot har vi bråkat lite om att starta. Den startar endast när handbromsen inte sitter i. Var inte helt enkelt att fatta för instruktionsboken stämde inte med hur bilen ser ut...
Det finns någon Super plus 98 med någon tillsats som gör den bättre (?)Vilka bensinsorter har ni i Tyskland?