Min mage gillade inte att äta julmat, och då hade vi inte så mkt julmatMin mage gillade INTE snapsen till sillen... och då tog jag ändå inte speciellt mycket... Jag ska hålla mig till vin och cider helt enkelt
Men jag har en IBS-mage oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mage gillade inte att äta julmat, och då hade vi inte så mkt julmatMin mage gillade INTE snapsen till sillen... och då tog jag ändå inte speciellt mycket... Jag ska hålla mig till vin och cider helt enkelt
Deras ljus har verkligen blivit sämre. Inte de där stora men de små som är i 100 pack. Helt värelösa, köper på rusta istället.Tog en promenad ner till Ica, handlade lite och hämtade ut ett paket
Städade pumparna i stora karet, fulla med igen
Ska kvällsfika med dumburken och natta zooet.
Ska åka till Ikea i morgon, och kolla in mellandagsrean där. Måste köpa lite ljus... Hoppas att inte jag får magsjukan som farsan har. Har ju IBS, som blir värre av magsjuka/maginfluenser...
Det är hemskt när man inte får sova, speciellt om man måste upp en viss tid också. Hoppas kalaset blir lyckat alla fallHar ingen ro alls att somna alls just nu, men har i alla fall sovit 1h tidigare ikväll/inatt. Nu väntar jag på att det blir morgon så att jag kan gå upp. Ytterligare en -natt, och om ca 12h ska jag vara på en kusins kalas... woho...
Kalas är ganska kul, egentligen, men just nu med tanke på allt kaos i släkten känns det ganska jobbigt att behöva träffa alla
Ja fy, det är inte alls kul när man inte kunnat sova på natten. Jag ska (om jag lyckats somna innan det) försöka tvinga upp mig själv senast 11, för att inte vända dygnet helt. Annars går jag nog upp 8.00-8.30 något.Det är hemskt när man inte får sova, speciellt om man måste upp en viss tid också. Hoppas kalaset blir lyckat alla fall
Ska upp vid 9 senast, sedan kommer svärmor och hämtar bonusdottern och kl 14 ska vi på middag hos mina föräldrar. Kommer vara så trött
Köper blockljusDeras ljus har verkligen blivit sämre. Inte de där stora men de små som är i 100 pack. Helt värelösa, köper på rusta istället.
Skulle ha jobbat efter lite julledigt idag men jag ör fast på toaletten med en hink framför (och toan bakom). Hade hellre jobbat. Länge sen jag var magsjuk
Tack. Har fått ryggskott också för att göra det hela ännu roligare...Fy fan, min mardröm Krya på dig!
Somnade om igen till slut, är hyfsat pigg nu ändå. Hoppas du fick sova lite mer ocksåJa fy, det är inte alls kul när man inte kunnat sova på natten. Jag ska (om jag lyckats somna innan det) försöka tvinga upp mig själv senast 11, för att inte vända dygnet helt. Annars går jag nog upp 8.00-8.30 något.
Tack, tror kalaset blir okej i alla fall (eller hoppas, för kusinens skull) Hoppas middagen blir lyckad för er med och att du inte är allt för trött