Donerar blod. Mitt blodvärde hade gått upp 6 enheter (kommer inte ihåg hur man mäter det ) sen sist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fuskade på slutproven i fysik och kemi i 9an och har aldrig läst det sedan dess, så ingen hjälp från mig inte
Vilken fin bild och jösses vad mycket snö!
Tagit mig över en timme idag att bara fixa vattnet så får väl inse att det är vinter nu och lägga på ett kol. Nya baljan färdig och byta resten som inte är bytta redan. Och lägga på ett superrejs med att få i de sista stolparna innan kylan biter sig fast på riktigt!
Men just nu blir det mannagrynsgröt och julkalendertajm!
Jag hade den tanken inatt, "varför ska detta vara så oerhört svårt, kan man inte fuska på något sätt?". Men blir det som jag tror i salen (och som paralellklassen hade när de skrev igår) så blir det rätt omöjligt att fuska... men jag skulle nog ändå inte våga så det kanske är lika bra att det är nästan omöjligt
Men det är väl bara att hoppas på att det inte blir några frågor där allt för mycket siffror blandas in (och annars tänka att "äsch, denna kunskap kommer jag aldrig behöva i framtiden så det gör ingenting")
Vilken fin bildVar nere och tände en julstjärna i stallet (Iklädd högklackade Marc Jacobs skor. Inte bästa klädvalet )
Visa bifogad fil 22325
Vilken fin bild
Men var är du någonstans som har snö?