Maskinfel. Det hade tydligen varit krångel med välellådan och plötslilgt förjade den brinna mitt på vägen. Bilar kan ju också börja brinna sådärHur kunde den börja brinna bara sådär?
Jag är fortfarande uppskakad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maskinfel. Det hade tydligen varit krångel med välellådan och plötslilgt förjade den brinna mitt på vägen. Bilar kan ju också börja brinna sådärHur kunde den börja brinna bara sådär?
Åh, såna satt jag och suckade över häromdagen n'r jag såg en på bild i en tidning, de är så fina . Men jag vet faktiskt inte om jag nånsin sett nån på riktigt?^^. Borde åka dit där du var jag också!
Jo, men vi (ja, mamma och min morbror då) ville gärna ha den sparad i pappersform, varför vet jag inte. Förmodligen för att det är så vi "alltid" gjortDe brukar finnas på den digitala tidningen så kan man spara ner den
Så gjorde jag med mammas och syrrans annonser
Lätt!Är det okej att dra på sig massa minusflex bara för att jag inte vill jobba?
Lätt!
Vad jobbar du med?Då tror jag att jag går hem vid 13 idag. Har ändå inget att göra på eftermiddagarna..
Vad jobbar du med?
Aah, förstår det.Städar. En skola och ett dagis. Men jag är biolog så det känns minst sagt bortkastat..