Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, såna satt jag och suckade över häromdagen n'r jag såg en på bild i en tidning, de är så fina :heart. Men jag vet faktiskt inte om jag nånsin sett nån på riktigt?^^. Borde åka dit där du var jag också!
20190505_143117.webp

Alltså jag pallar inte! Det är så tråkigt att klockorna stannar.. Jag har god lust att bara gå hem. Överväger att göra det. Det är så vansinnigt tråkigt!! Jag försöker fokusera på annat men det går fan inte. Jobbet suger ut varenda lilla gnista, varenda glad tanke.
Ja jag söker andra jobb.

Börjat jobba men tror det blir en lugn dag då jag jobbade undan som en dåre i torsdags och fredag pga månadsslut :) Finns såklart att göra men det blir ingen stress om det inte händer något väldigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 036
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 600
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 048
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈