Kanske vore det bättre med något fysiskt jobb i stället? Typ städning eller trädgårdsarbete.Jag använder skallen hela tiden nu med
Dokumentationen inom förskolan är inge nådig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske vore det bättre med något fysiskt jobb i stället? Typ städning eller trädgårdsarbete.Jag använder skallen hela tiden nu med
Dokumentationen inom förskolan är inge nådig
För mycket skador från hästjobben för det.Kanske vore det bättre med något fysiskt jobb i stället? Typ städning eller trädgårdsarbete.
Oh ja, man är inte så social efter en arbetsdag direktJag var larare redan nar jag lamnade Sverige, men har jobbat pa kontor ocksa. Det som jag personligen blivit trottast av ar larar jobbet. Sarskilt nar man har barn i ungefar samma alder sjalv. Att till 99% umgas med barn hela dagen ar oerhort mycket mer pafrestande an man kan tro. Det ar roligt ... men, oh, sa trottande.
Jo, det är det verkligen. Jag jobbade som förskollärare i MÅNGA år, och att vara i barngrupp kan vara väldigt tufft. Och det förstår jag om @Sonic76 känner att hon kanske behöver ändra på.Jag var larare redan nar jag lamnade Sverige, men har jobbat pa kontor ocksa. Det som jag personligen blivit trottast av ar larar jobbet. Sarskilt nar man har barn i ungefar samma alder sjalv. Att till 99% umgas med barn hela dagen ar oerhort mycket mer pafrestande an man kan tro. Det ar roligt ... men, oh, sa trottande.