Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få ringa min mamma för relationsråd om du vill?
Är inte ute efter en relation
Hon kör dejtingråd också, faktist så kan du får råd om precis vad som helst som du antagligen inte vill ha råd i och som hon är tämligen dåligt kvalificerad att ge råd i (den genomgående tråden är att råden
ofta är spektakulärt konstiga eller bara helt fel).
Hon kör dejtingråd också, faktist så kan du får råd om precis vad som helst som du antagligen inte vill ha råd i och som hon är tämligen dåligt kvalificerad att ge råd i (den genomgående tråden är att råden
ofta är spektakulärt konstiga eller bara helt fel).
Vore rena drömmenTrött idag. Riktigt trött. Vinter, blåsigt och kallt.
Måste jobba på kontoret och idag lär det ta tid.
Tänker på de som jobbar på kontor fem dagar i veckan, 8 timmar per dag. Hur står de ut?
Vilket då ?Vore rena drömmen
Att jobba på kontor fem dagar i veckan.Vilket då ?
Har vi samma mamma?
Huh? Jag jobbar på kontor (skoladministratör). Jag gör inget annat än att interagera med människor hela dagarna....Att jobba på kontor fem dagar i veckan.
Att inte behöva interagera med människor 8 timmar om dagen
Det är inte ett lämpligt jobb om man inte fungerar bra i skallen eftersom skallen är det man använder när man jobbar. Datorn jobbar liksom inte av sig själv och uppgiften att vända papper finns inte. Gissa hur lätt det var för mig att ens klara av att sköta en online-shop när min skalle tog semester?Att jobba på kontor fem dagar i veckan.
De flesta som jobbar på kontor integrerar en hel del med andra människor. Inte helt ovanligt heller att dela kontor med andra. Ha mycket telefonkontakt, möten osv.Att jobba på kontor fem dagar i veckan.
Jag använder skallen hela tiden nu medDet är inte ett lämpligt jobb om man inte fungerar bra i skallen eftersom skallen är det man använder när man jobbar. Datorn jobbar liksom inte av sig själv och uppgiften att vända papper finns inte. Gissa hur lätt det var för mig att ens klara av att sköta en online-shop när min skalle tog semester?
Absolut att man måste interagera med människorDe flesta som jobbar på kontor integrerar en hel del med andra människor. Inte helt ovanligt heller att dela kontor med andra. Ha mycket telefonkontakt, möten osv.
Ska jag röja i skogen en hel eftermiddag blir jag inte alls lika trött som när jag sitter framför datorn och bokför, skriver fakturor, skannar in uppgifter, sitter i telefonkö, jagar myndigheter, bokar tider, gör vecko-, månads- och årsplaneringar, uppdaterar program, svarar på mail, lägga in rätt uppgifter i rätt ordningsföljd, uppdatera hemsidan osv osv.