Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck. Har jag sagt att jag hatar mitt jobb?
Man ska inte ha tops i öronen. Stor risk att man gör mer skada Ă€n nytta.Ăh jag rensar mina öron med tops varje gĂ„ng jag gĂ„r pĂ„ toa (klĂ„da) och nĂ€r jag var hos öron/ nĂ€sa/ hals pga polyper kollade de i öronen ocksĂ„ och alla kandidater fick kolla dĂ„ de aldrig sett sĂ„ "fina " öron tidigare sĂ€tt man direkt kunde se allt supertydligt
Jag har 2 tredjedelar av topsen i örat sÄ Àr lÄÄÄng in ocksÄ men det gÀller att ha rÀtta tekniken
Ăppnar inte skolorna idag?Nattjobbande sambo och pĂ„sklediga barn FĂ„r gĂ„ ut med dem snart.
Ăppnar inte skolorna idag?
Vissa barn har pÄsklov veckan före pÄsk och andra veckan efter pÄsk. (För de smÄ jÀklarna fÄr en hel vecka ledigt!) Beror pÄ vart man bor
Hur hittade du plats pÄ lÀktare under tak? Eller du kanske inte ska dit pÄ helgen?PÄ jobb, fortfarande halvkrasslig i manlig förkylning. Har en mycket lekfull bostonterrier hÀr pÄ jobbet som kastar omkring sina leksaker, biter pÄ stolen och kommer med allmÀnna smÄljud om att matte ska uppmÀrksamma henne.
Har precis bokat Falsterbo. " dagars vistelse pÄ hotell i Malmö + entre hoppning med plats under tak blev 1200kr p/p Yes! Semestern Àr rÀddat"