R
Raderad medlem 68338
Ironin när man bränt sönder sig själv och går runt på stranden i Marc Jacobs t-shirt med texten ”protect the skin you’re in” (ett samarbete mot hudcancer). Joråsåatt ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En person delar på facebook en video. Blir då emotsagd av någon annan som tycker att budskapet i videon är riktigt korkat (med rätta).
Personen hävdar att den bara delar videon och man stödjer inte nödvändigtvis innehållet för att man delar
Hur hittade du plats på läktare under tak? Eller du kanske inte ska dit på helgen?
Jag tänkte också åka dit på lördagen. Hittar dock bara kombibiljetter?Jag bokade via länken och fick under tak på den läktaren som är brevid falsterbo läktaren. (kommer inte ihåg vad den heter) inte hedin läktaren Hade samma tur förra året bokade sent men fic dit. Har bokat lördagen med darbyt
Jag läste "skulle städa barnavdelningen" och undrade varför du var omgiven av halvnakna mänSkulle städa brandstationen. Blev utryckning. Bara att ställa sig i ett hörn och hålla sig ur vägen. Nu är jag omgiven av halvnakna män.
Vafan är det för fel på folk...
Kokar potatis till middag och håller koll på mina citronbrownies i ugnen. Jag tror att de kan bli riktigt goda - men vänta tills IMORGON för att kunna smaka..... TORTYR......
https://kitchenfunwithmy3sons.com/l...85gkTVOm_X1cgMyTElwNVmGraCKcooFWGANS3y5Dd7gIg
Jag kommer dock INTE att ha totalt sex matskedar rivet citronskal - då hade jag fått riva skal från sex citroner Det blir typ två matskedar, ungefär vad jag fick ut av två citroner. Men mängden citronsaft blir nog ungefär rätt enligt receptet.....