Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det fredag...igen :D !! Och nästa vecka är en kortvecka, när jag bara jobbar tre dagar (tagit en semesterdag på skärtorsdagen). En av många kortveckor nu på våren..... HÄRLIGT :D !!
Låång vecka för mig. Jobbar mån, tis, ons, tors Ledig fre. Jobbar lör, sön, Ledig mån, tis

Har precis klickat hem ett nytt skal till telefonen. Efter att ha haft lifeproof i 2 år så tröttnade jag på priset (har köpt 5 lifeproof case på 2 år, 100 dollar styck ~ 650-700kr/st) så nu provar jag ett annat märke, för halva priset.

Men telefonen ser fortf ny ut så om jag kan slita ut så många lifeproof tänk hur mobilen hade sett ut nu utan skal alls!!

Jag har just atit lunch och dricker en kopp kaffe nagonstans i Nevada's oken. Jag har tagit mig over bergen vid Hover dammen ... tyvarr finns det ingen stans att stanna med ett sa stort ekipage som mitt. Det ar sagolikt vackert fran bron ... och vidare over slatten med bergen pa mer avstand, men de ar overallt.

Naja, i gar var jag altsa i Flagstaff Arizona. Dar vaxer det riktiga trad, det paminner mest om en riktigt mager tall hed i norrland ... ocksa nagot jag tycker ar vackert.
Sa har ser det ut nar man kor mot Flagstaff ... bara oken och "White Mountain" pa langt avstand. (Det ar ett Apache reservat, dar de har stor business med utforsakning.)

On the way to Flagstaff
56828093_10216596531284845_727315628829966336_n_zpsiqhk2zoh.jpg

Har ar White Mountain i all sin prakt fran dar jag var ute i skogen sa hundarna kunde springa lite.

57154821_10216596547005238_1112135807969263616_n_zps5lmpm1nd.jpg

Och har ar hundarnas upptackt i skogen. Formodligen En nagot mindre Elk (kronhjort) eller en stor mule deer, (asne radjur som ar jatte stora i forhallande till vanliga radjur)

56956415_10216596536884985_2871839073700413440_n_zpsdbawvyet.jpg

Nej, jag hade inte just atit lunch nar jag postade ... jag hade nyss atit middag. Jag hade for dalig connection att posta efter lunch, sa det akte ivag senare.:p

Känner mig som en grottmänniska fast klockan är nästan 11. Behöver skriva en artikel åt en hemsida (om mig själv :crazy:) men de håller på med hacka upp trottoaren utanför så grottmännisko hjärnan känner sig lite dålig på att koncentrerar sig.

Kollar på The Act på HBO. Snart dags att sova.

Är den bra? Tänkte kolla igår men kom aldrig så långt.

Har vansinnigt ont i ländryggen. Varit hos kiropraktor tre gånger men smärtan kommer tillbaka efter några dagar. Det hugger till ibland och gör oooont! Ja jag är gnällig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 598
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 042
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar