Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja sålänge du skippar pyjamasen såVaknar upp med ett ryck av att min bror messar och bara ”det blir trevligt att ses idag, ses snart”.
Har alltså GLÖMT att vi ska ses idag för en tidig lunch Har nu i panik klätt mig, kladdat på lite smink och rör mig i riktning city. Insåg just att jag har ”ful-skorna” på mig men huvudsaken är väl att jag är ”typ” påklädd Hoppas att han inte tänkt sig ngt fancy ställe
Heja, heja!Dagens mail:
Grattis villhöver! Du har från och med när vi skriver kontrakt nästa vecka en tillsvidare tjänst som arbetsledare! Den tänker jag inte att du ska ens påbörja eftersom jag tänker bevilja dig tjänstledigt för ett tf enhetschefsuppdrag året ut, tillsammans med -nuvarande chef-. Hoppas du tycker att det är ok?
Vi behöver träffas i början av nästa vecka för att skriva lite papper diskutera lön mm och dra upp strukturen. Jag skickar en kallelse i kalendern till det mötet senast på söndag kväll.
Med vänlig hälsning Verksamhetschefen
Jag dööööööööööör
Vaknar upp med ett ryck av att min bror messar och bara ”det blir trevligt att ses idag, ses snart”.
Har alltså GLÖMT att vi ska ses idag för en tidig lunch Har nu i panik klätt mig, kladdat på lite smink och rör mig i riktning city. Insåg just att jag har ”ful-skorna” på mig men huvudsaken är väl att jag är ”typ” påklädd Hoppas att han inte tänkt sig ngt fancy ställe
Dagens mail:
Grattis villhöver! Du har från och med när vi skriver kontrakt nästa vecka en tillsvidare tjänst som arbetsledare! Den tänker jag inte att du ska ens påbörja eftersom jag tänker bevilja dig tjänstledigt för ett tf enhetschefsuppdrag året ut, tillsammans med -nuvarande chef-. Hoppas du tycker att det är ok?
Vi behöver träffas i början av nästa vecka för att skriva lite papper diskutera lön mm och dra upp strukturen. Jag skickar en kallelse i kalendern till det mötet senast på söndag kväll.
Med vänlig hälsning Verksamhetschefen
Jag dööööööööööör
@Diabetikern haha värre än mig och då är det illa
En unge på förskolan gav mig ett kalsongryck idag när jag satt och skurade toaletter. Enhörning, vrålade hen och drog upp mina trosor halvvägs upp på ryggen (jag har enhörningar på trosorna ). Inte så bekvämt kan jag ju villigt erkänna.