Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen frulle och äntligen KAFFE!
😃
 
Jag läste "badkar" i stället för "backar". Wow....gott om plats under den sängen..... :D

Det hade varit något! :D Sen jag tog ner mina sommarkläder får allt inte plats i min garderob längre. Igår vek jag allting jättefint och det är ändå en hel IKEA-kasse med kläder utanför. Nu får vi ju bebis efter årskiftet och stod och tittade in i en fullsmockad garderob i hallen och bara.. den här kan vi ju rensa ut, eller hur? Vi behöver inte allt det här? Luuuuuugnt ju, kan ju lätt få loss minst fyra hyllor?!

😅🙃

To be continued..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 984
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 429
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp