Det har varit en bra dag idag faktiskt. Men det är nu i samband med att det börjar bli kväll som det börjar kännas lite småjobbigt. Speciellt en fin dag som denna.
Ska ta och göra något ätbart.
Ska ta och göra något ätbart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt, bra jobbatKlippt lite gräs. Det tog emot men jag gjorde det.
Akuten?Jag är sönderbränd och det hände en olycka med en container så nu har jag en supersvullen och ond armbåge, men annars har jag haft en härlig dag.
Paddlat runt i fint väder med bästa kompisen och pappa, tittat på fåglar och erövrat världens minsta ö. Käkat matsäck och fika. Var ute i 4 timmar och nu är jag soltrött, och måste ha is på min armbåge typ konstant annars svullnar den och när den är svullen mår jag illa av smärtan. Den är nog inte bruten, för det känns annorlunda.
Jag gissar att det är slemsäcken som svullnat. Jag bröt ju armbågen för typ 3 år sedan och jag känner igen den här smärtan som just det (då bröt jag armbågen och fick inflammation i slemsäcken pga det hårda slaget som blev).Akuten?
Haft semester i 3 dagar. Gick upp klockan 5 i går morse för att gjuta tillsammans med gryningsmyggen.Vad alla är produktiva! Jag har slavat på jobbet mellan 14-21.
Nu kommer det sitta fint med en kall öl!
Grattis!Vill tacka för de gratulationer jag fått idag Har firat födelsedag med att vakna i tältet (på jättefint ställe), skogsvandrat lite, ätit mina två favoritmaträtter till lunch och middag, ätit god tårta, lite godis och sedan mest slappat. Känns riktigt fint.
Har vägrat göra några tråkiga måsten, tänkte förvisso boka tid i tvättstugan men hemsidan fungerade inte så jag tog det som ett tecken på att det idag enbart ska göras roliga saker Ska försöka gå igenom lite bilder från dagen också, blev iaf lite fotograferat.