Här ska jag hänga en stund! Det blir rosé idag, jag klarar förhoppningsvis av att öppna en skruvkork. Annars uppdaterar jag er med eventuella misslyckanden. Visa bifogad fil 70950
På med skyddshandskar och visir!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här ska jag hänga en stund! Det blir rosé idag, jag klarar förhoppningsvis av att öppna en skruvkork. Annars uppdaterar jag er med eventuella misslyckanden. Visa bifogad fil 70950
Absolut! Kändes för övrigt riskabelt att ligga i en hängmatta, jag har ändå 15 cm fallhöjd. Kommer till 100% bryta lårbenshalsenPå med skyddshandskar och visir!
Absolut! Kändes för övrigt riskabelt att ligga i en hängmatta, jag har ändå 15 cm fallhöjd. Kommer till 100% bryta lårbenshalsen
Varför har jag lust att sjunga The time of your lite...
Jag kan inte sjunga
Men har det rätt bra ändå.
Älskar jobbet, min lägenhet och det mesta
Livet är rätt bra när man ser det positiva i saker.
Visst har jag dagar när jag vill dö fortfarande men jag kan se mer ljust på saker
Det är studentider och time of your life är deras hymn till livet och framtiden, särskilt om man är lite lätt emo (säger man fortfarande emo? Jag är en sån tant) och tror att nu är det bara nedför.
Så alla andra kan få den på hjärnan
Åh, Green Day!Det är studentider och time of your life är deras hymn till livet och framtiden, särskilt om man är lite lätt emo (säger man fortfarande emo? Jag är en sån tant) och tror att nu är det bara nedför.
Så alla andra kan få den på hjärnan
Åh, Green Day!
Ungdomens glada dagar. ❤
Skrek i högan sky vilja lova när de ringla fram små "rara" huggormsbebisar. Vägrade gå ut på dygplattan när jag var yngre för de små äcklen bodde där i värmen ..Åh, fy..... En ormfobikers (är det ett ord??) mardröm.....