Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför har jag lust att sjunga The time of your lite...
Jag kan inte sjunga
Men har det rätt bra ändå.
Älskar jobbet, min lägenhet och det mesta
Livet är rätt bra när man ser det positiva i saker.
Visst har jag dagar när jag vill dö fortfarande men jag kan se mer ljust på saker
 
Varför har jag lust att sjunga The time of your lite...
Jag kan inte sjunga
Men har det rätt bra ändå.
Älskar jobbet, min lägenhet och det mesta
Livet är rätt bra när man ser det positiva i saker.
Visst har jag dagar när jag vill dö fortfarande men jag kan se mer ljust på saker

Det är studentider och time of your life är deras hymn till livet och framtiden, särskilt om man är lite lätt emo (säger man fortfarande emo? Jag är en sån tant) och tror att nu är det bara nedför.


Så alla andra kan få den på hjärnan :angel:
 
Ok @Unafraid nu tar du det jävligt lugnt ikväll! ;)

Jag har precis oljat möblerna på balkongen en andra sväng och sopat lite därute. Målat 5-6 timmar och det gick åt helvete, påminn mig om att aldrig mer måla en kaninjävel.
Det miserabla "olivträdet" inklusive ogräs är nu i soprummet. För tredje lördagen i rad kom husets kids förbi för att "låna" vin eftersom de missat systembolagets öppettider. Börjar tro att de utvecklat en väldigt tidig demens men de blev glada iaf, i sedvanlig ordning. Funderar på att gå och handla tantblommor typ pelargoner eller likn som eventuellt klarar min vanvård och iaf överlever sommaren.
 
Matar duvor:
Duvann.webp

Älskar fåglar! :love1:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
433
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
14 377
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp