Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästa pajen! Det eller en syrlig hallonpajBlev sugen på rabarberpaj,så var ute o plockade ett gäng medans man ff kunde se dom, nu väntar jag på att ugnen ska bli varm.
GrattisVill tacka för de gratulationer jag fått idag Har firat födelsedag med att vakna i tältet (på jättefint ställe), skogsvandrat lite, ätit mina två favoritmaträtter till lunch och middag, ätit god tårta, lite godis och sedan mest slappat. Känns riktigt fint.
Har vägrat göra några tråkiga måsten, tänkte förvisso boka tid i tvättstugan men hemsidan fungerade inte så jag tog det som ett tecken på att det idag enbart ska göras roliga saker Ska försöka gå igenom lite bilder från dagen också, blev iaf lite fotograferat.
Stort grattis på födelsedagenVill tacka för de gratulationer jag fått idag Har firat födelsedag med att vakna i tältet (på jättefint ställe), skogsvandrat lite, ätit mina två favoritmaträtter till lunch och middag, ätit god tårta, lite godis och sedan mest slappat. Känns riktigt fint.
Har vägrat göra några tråkiga måsten, tänkte förvisso boka tid i tvättstugan men hemsidan fungerade inte så jag tog det som ett tecken på att det idag enbart ska göras roliga saker Ska försöka gå igenom lite bilder från dagen också, blev iaf lite fotograferat.
Grattis!Vill tacka för de gratulationer jag fått idag Har firat födelsedag med att vakna i tältet (på jättefint ställe), skogsvandrat lite, ätit mina två favoritmaträtter till lunch och middag, ätit god tårta, lite godis och sedan mest slappat. Känns riktigt fint.
Sån hade vi i lilla huset vi hyrde. Helt underbar! Vi hade 18 inne och ute var som en värmevägg 2018 med typ 38 grader i solen....Har precis startat värmepumpen på AC-läget för första gången i sommar. Jag ÄLSKAR den !!
Jag vågar absolut inte googla ganglion.Äckelvarning.
I godan ro i tv-soffan satt jag och fingrade på ett ganglion vid första stortåleden. Stort nästan som en spelkula och rätt besvärande i somliga skor. Jag tryckte litet halvhårt när det plötsligt rupterade och kollapsade - väldigt skum känsla... Men det var ju smidigt, slapp operation som förra gången (recidiverande).