Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill tacka för de gratulationer jag fått idag :D Har firat födelsedag med att vakna i tältet (på jättefint ställe), skogsvandrat lite, ätit mina två favoritmaträtter till lunch och middag, ätit god tårta, lite godis och sedan mest slappat. Känns riktigt fint.

Har vägrat göra några tråkiga måsten, tänkte förvisso boka tid i tvättstugan men hemsidan fungerade inte så jag tog det som ett tecken på att det idag enbart ska göras roliga saker :p Ska försöka gå igenom lite bilder från dagen också, blev iaf lite fotograferat.
Grattis 🥳
 
Vill tacka för de gratulationer jag fått idag :D Har firat födelsedag med att vakna i tältet (på jättefint ställe), skogsvandrat lite, ätit mina två favoritmaträtter till lunch och middag, ätit god tårta, lite godis och sedan mest slappat. Känns riktigt fint.

Har vägrat göra några tråkiga måsten, tänkte förvisso boka tid i tvättstugan men hemsidan fungerade inte så jag tog det som ett tecken på att det idag enbart ska göras roliga saker :p Ska försöka gå igenom lite bilder från dagen också, blev iaf lite fotograferat.
Stort grattis på födelsedagen 🥳
 
Vill tacka för de gratulationer jag fått idag :D Har firat födelsedag med att vakna i tältet (på jättefint ställe), skogsvandrat lite, ätit mina två favoritmaträtter till lunch och middag, ätit god tårta, lite godis och sedan mest slappat. Känns riktigt fint.

Har vägrat göra några tråkiga måsten, tänkte förvisso boka tid i tvättstugan men hemsidan fungerade inte så jag tog det som ett tecken på att det idag enbart ska göras roliga saker :p Ska försöka gå igenom lite bilder från dagen också, blev iaf lite fotograferat.
Grattis!
 
Man vet att det är sommar när det fortfarande är över 25 grader varmt i skuggan efter 18 (tömkörde hästen en sväng i 25 min först gör jag behövde röra på mig och avslutade med nån kvart barbacka med :love:) och man inte är hungrig på middag före 20-21 och det då smakar extra gott med mat som tacos (och även Brunnebys mousserande Lingondryck var himla god!). Att jag får äta ensam för sambon kom hem sent från gräskörning som han tycker är så skoj att medverka på (och jag vet. När vi fortfarande körde hö kunde vi hålla igång till midnatt och ibland efter!). Och att vi ikväll fått dra på AC:n I sovrummet för att kunna sova, god natt på er ☺.
 
Knappt sovit på flera dygn, inte sovit alls på snart två dygn. Hade precis somnat och då kommer personal och säger att jag måste byta rum. Och nu har jag inget ensamrum längre och den andra tjejen snarkar högt.
Lycka till med att sova inatt då.. Fast jag är sjukt trött. 😓
 
Precis avslutat veckans tarantellchatt, det var mysigt men fy farao vad jag är trött! Satt uppe till fan vet när igår och pratade med min gamla rumskompis - vi är alldeles för dåliga och hörs bara någon gång vartannat år sådär... och nu känns det sent igen. 😅 Nåja, jag får väl dubbelbrygga dagens kaffe imorgon.
 
Ligger i en fantastiskt fin säng (ni vet en sådan där med fyra "ben" och sammetsdraperier på alla sidor) på Mar Hall Hotel strax utanför Glasgow och slösurfar lite innan det är dags att sova. Jag har haft en superfin dag tillsammans med min sambo, och lyckades nästan helt glömma att jag egentligen skulle ha befunnit mig i Sverige för en massa kul den här helgen :heart Ser redan fram emot morgondagens frukostbuffé :d
 
Äckelvarning.



I godan ro i tv-soffan satt jag och fingrade på ett ganglion vid första stortåleden. Stort nästan som en spelkula och rätt besvärande i somliga skor. Jag tryckte litet halvhårt när det plötsligt rupterade och kollapsade - väldigt skum känsla... :crazy: Men det var ju smidigt, slapp operation som förra gången (recidiverande).:)
 
Äckelvarning.



I godan ro i tv-soffan satt jag och fingrade på ett ganglion vid första stortåleden. Stort nästan som en spelkula och rätt besvärande i somliga skor. Jag tryckte litet halvhårt när det plötsligt rupterade och kollapsade - väldigt skum känsla... :crazy: Men det var ju smidigt, slapp operation som förra gången (recidiverande).:)
Jag vågar absolut inte googla ganglion. 😳
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
433
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
14 378
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp