Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har suttit här hela morgonen, blir nog en timme till innan det är dags att byta plats pga solen kommer snart kommer nå in till hörnet på altanen där jag sitter, och steka helt galet :D!

7D4740E4-DBE9-46C1-8AF1-38F585DE589C.webp

Fin helg! Födelsedag igår, blev väckt med frukost på sängen och lämnade sen barnen hos sin mormor. Ikea en sväng (och misslyckades på ännu ett steg med den förbannade köksrenoveringen...), sen köpte vi (jag och sambon) hämtmat, drack vin, monterade pallkrageväxthus och cyklade :) doppade fötterna i vattnet också, kändes för kallt att bada.

Nu trotsa värmen med lite trädgårdsfix, sen sammanstråla med barn och deras mormor i naturreservat en bit bort.

Fin helg! Födelsedag igår, blev väckt med frukost på sängen och lämnade sen barnen hos sin mormor. Ikea en sväng (och misslyckades på ännu ett steg med den förbannade köksrenoveringen...), sen köpte vi (jag och sambon) hämtmat, drack vin, monterade pallkrageväxthus och cyklade :) doppade fötterna i vattnet också, kändes för kallt att bada.

Nu trotsa värmen med lite trädgårdsfix, sen sammanstråla med barn och deras mormor i naturreservat en bit bort.
Grattis i efterskott 🥳

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 608
Senast: hastflicka
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 727
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA