Det ÄR inte så spännande att tvätta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis i efterskott @JenkaFin helg! Födelsedag igår, blev väckt med frukost på sängen och lämnade sen barnen hos sin mormor. Ikea en sväng (och misslyckades på ännu ett steg med den förbannade köksrenoveringen...), sen köpte vi (jag och sambon) hämtmat, drack vin, monterade pallkrageväxthus och cyklade doppade fötterna i vattnet också, kändes för kallt att bada.
Nu trotsa värmen med lite trädgårdsfix, sen sammanstråla med barn och deras mormor i naturreservat en bit bort.
https://www.tretti.se/vitvaror/kyl-...kyl-och-frysskap/product/cylinda-cyl-9101847/Vilken jungel det är att shoppa kyl/frys. Blir fan helt matt. Jag vill liksom bara ha en kyl/frys som är vit, har vänsterhängd dörr, är max 60 cm bred och har 4 fack i frysen. Hur hittar man en sån?
Vilken jungel det är att shoppa kyl/frys. Blir fan helt matt. Jag vill liksom bara ha en kyl/frys som är vit, har vänsterhängd dörr, är max 60 cm bred och har 4 fack i frysen. Hur hittar man en sån?
Kan du inte ta ut en elektriker som kan laga den du har?Vilken jungel det är att shoppa kyl/frys. Blir fan helt matt. Jag vill liksom bara ha en kyl/frys som är vit, har vänsterhängd dörr, är max 60 cm bred och har 4 fack i frysen. Hur hittar man en sån?
Vi lagade vårat kyl. Kostade 150 kr.Kan du inte ta ut en elektriker som kan laga den du har?
Är den inte jättegammal känns det väl som ett rimligt alternativ.
Oj! Inte vitt väl?Vi lagade vårat kyl. Kostade 150 kr.
Stort grattis i efterskott!Fin helg! Födelsedag igår, blev väckt med frukost på sängen och lämnade sen barnen hos sin mormor. Ikea en sväng (och misslyckades på ännu ett steg med den förbannade köksrenoveringen...), sen köpte vi (jag och sambon) hämtmat, drack vin, monterade pallkrageväxthus och cyklade doppade fötterna i vattnet också, kändes för kallt att bada.
Nu trotsa värmen med lite trädgårdsfix, sen sammanstråla med barn och deras mormor i naturreservat en bit bort.
Jamen herregud vad intelligent man är runt halv ett på natten med x antal glas vin innanför västen då ALLA sängar har fyra ben, Mineur. Annars blir det liksom lite ojämnt och svårt att ligga i... Ja ja, ni kanske fattade vad jag menade i alla fall?Ligger i en fantastiskt fin säng (ni vet en sådan där med fyra "ben" och sammetsdraperier på alla sidor) på Mar Hall Hotel strax utanför Glasgow och slösurfar lite innan det är dags att sova. Jag har haft en superfin dag tillsammans med min sambo, och lyckades nästan helt glömma att jag egentligen skulle ha befunnit mig i Sverige för en massa kul den här helgen Ser redan fram emot morgondagens frukostbuffé
Jag gissar att du menade sängstolpar?Jamen herregud vad intelligent man är runt halv ett på natten med x antal glas vin innanför västen då ALLA sängar har fyra ben, Mineur. Annars blir det liksom lite ojämnt och svårt att ligga i... Ja ja, ni kanske fattade vad jag menade i alla fall?
Syns inte vad det är för pelargon men de behöver mycket vatten och älskar sol. Så kan du erbjuda det lär den tycka livet är helt ok
Men pelargoner är ju tåliga, dom verkar trivas med det mesta? Jag brukar ha mina pelargoner på trappan, som är liksom en inbuktning i huset på norrsidan = skuggigt. Dålig på att vattna är jag också, men dom växer och blommar massor. (Men det är klart - nån gång ibland måste man vattna)den kommer stå skuggigt och med facit i hand troligen torrt
Jag kollade pricerunner och skrev in bredd, djup, fristående, energiklass, vit, antal lådor frys, vänsterhängd och omhängbar. Och det gav bara 4 resultat. En av dessa är högerhängd på bilden fast det står att den ska vara vänsterhängd.I princip alla kyl/frysdörrar är omhängbara och det finns ju ett stort urval som är just 60 cm.
LÄNK
Jag vet inte hur gammal kylfrysen är. Den fanns i huset när jag flyttade in. Jag har bott här i drygt 5 år.Kan du inte ta ut en elektriker som kan laga den du har?
Är den inte jättegammal känns det väl som ett rimligt alternativ.
Jo, delen kostade inte mer. Sen bytte gubben delen.Oj! Inte vitt väl?
Som sagt, i princip alla kyl/frysdörrar är omhängningsbara. Dvs de går att hänga både höger och vänster.En av dessa är högerhängd på bilden fast det står att den ska vara vänsterhängd.