Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis i efterskott @Jenka!

fc826eea55a840e6094dce026e95e0a7.jpg


(det ska föreställa palettblad)
 
Jag har sådana här som funkar bra!
Köpte på IKEA för flera år sedan och de verkar finnas fortfarande.
Gillar också att de är stora så då kan man kombinera med annan växtlighet :)Visa bifogad fil 70999
Toppenidé! Sedan kan vi väl alla hjälpas åt att påminna @tornblomma med jämna mellanrum att fylla på i röret (för jag antar att det är det man gör?)..... :D
 
Kan du inte rigga någon slags självvattnande kruka?? Jag lider med den lille/a..... ;)

Jag tänkte när jag stod på coop och glodde på hyllan med pelargonier att de kanske tyst försökte komma undan. Typ duckade och ropade "välj inte mig, välj inte mig" men på blomsterspråk då som jag inte hörde. KAN ha varit inbillning, men såg scenariot framför mig :rofl:
 
Började morgon men att släppa ut hästarna. Maggan 8 dagar laddade i dörren och drog av en bock serie genom hagen 😂🐎💨 Så jäkla glad att hon ska lämnas bort på bete och inkörning nästa år för jag tänker inte vara med och köra in den Donnan 😂 Putsat utrustning och fixat grabbarnas stall. Ska byta box på Pappas häst så han hamnar längst ut i veckan så han slipper stå i hörnet, känns som att han kanske vill se något 🤔

Nu sitter jag på framsidan med kaffe koppen och vilar mig lite, de är byloppis så de är folk och bilar överallt. Säkert jätte smart host i coronatider. Tur vi bor på andra våningen ...
 
Varmt inne
Tagit fram fläkten
En AC hade varit grejen men det finns inte i budgeten.
Ska strax ner i tvättstugan och sen duscha, en kortis till affären och sen ska jag och djuren sitta inne
Har fått för mycket sol denna vecka så kroppen behöver vila från den
Eventuellt sitter jag i skuggan från markisen
 
Dags att packa lite, kommer vara lite krångligt med armbågen men går nog bra.
Ha ont i en armbåge är definitivt att föredra framför att inte må bra psykiskt, just nu känns det bra faktiskt. Ska försöka hålla i den känslan.
Springa i kväll, och sen skriva lista med pappa så jag får hjälp att hålla lite ordning i hjärnan. Känner mig hoppfull.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
433
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
14 378
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp