Kan du inte rigga någon slags självvattnande kruka?? Jag lider med den lille/a.....den kommer stå skuggigt och med facit i hand troligen torrt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte rigga någon slags självvattnande kruka?? Jag lider med den lille/a.....den kommer stå skuggigt och med facit i hand troligen torrt
Det finns ju självbevattningskrukor att köpa! Det löser nog en del av @tornblomma s problem!Kan du inte rigga någon slags självvattnande kruka?? Jag lider med den lille/a.....
Håller tummen att det inte är nåt krångel!Helvete. Mitt kylskåp känns varmt. Har stoppat in en termometer där nu.
Ok jag tar också och ber en bön då 🕯den kommer stå skuggigt och med facit i hand troligen torrt
Jag har sådana här som funkar bra!Kan du inte rigga någon slags självvattnande kruka?? Jag lider med den lille/a.....
Precis! @tornblomma : Googla, och gör en insats för din nya lilla vän !!Det finns ju självbevattningskrukor att köpa! Det löser nog en del av @tornblomma s problem!
Toppenidé! Sedan kan vi väl alla hjälpas åt att påminna @tornblomma med jämna mellanrum att fylla på i röret (för jag antar att det är det man gör?).....Jag har sådana här som funkar bra!
Köpte på IKEA för flera år sedan och de verkar finnas fortfarande.
Gillar också att de är stora så då kan man kombinera med annan växtlighet Visa bifogad fil 70999
Absolut! Och det behöver inte fyllas på så ofta heller speciellt om det är mer skuggigt. Räcker att kolla ca 1-2 ggr/veckaToppenidé! Sedan kan vi väl alla hjälpas åt att påminna @tornblomma med jämna mellanrum att fylla på i röret (för jag antar att det är det man gör?).....
Kan du inte rigga någon slags självvattnande kruka?? Jag lider med den lille/a.....
Ja, och övriga pelargoner höll säkert en tyst minut för sin förlorade vän.....Jag tänkte när jag stod på coop och glodde på hyllan med pelargonier att de kanske tyst försökte komma undan. Typ duckade och ropade "välj inte mig, välj inte mig" men på blomsterspråk då som jag inte hörde. KAN ha varit inbillning, men såg scenariot framför mig
Den har lagt av. Smöret har blivit alldeles mjukt så det är inte så jag inbillar mig. Nu har jag burit in mitt lilla extrakylskåp.Håller tummen att det inte är nåt krångel!
Vilken otur Tur du har ett extra kylskåp!Den har lagt av. Smöret har blivit alldeles mjukt så det är inte så jag inbillar mig. Nu har jag burit in mitt lilla extrakylskåp.
Det lilla kylskåpet rymmer inte så mycket men det viktigaste i alla fall. Men jag har ju en jordkällare också som är sval.Vilken otur Tur du har ett extra kylskåp!