Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska bygga ett bord. Har allt jag behöver utom benen. Och utan ben, inget bord. Kan jag köpa ben? Nä, för jag sitter fortfarande i karantän.

Nåja, jag kan ju måla skivan så länge.
Nä, det kan jag inte för jag har ingen pensel. Och skaffa blir svårt när man inte får lämna huset.

Gah.
 
Har skickat in deklarationen (så. jävla. skönt!). Nu väntar jag på att datorn ska bli klar med uppdatering av Windows så att jag kan lägga undan den igen. Det är faen lite illa att jag använder datorn så sällan numera, att säkert en tredjedel av gångerna sammanfaller med nån uppdatering av systemet..och jag behöver ladda batteriet i princip varje gång eftersom det hinner ladda ur.. :cautious: Annat var det när eget företag och jobbsökande var på tapeten!
 
Upptäckte just att ena paprikan ruttnat så om jag ska göra fajitas måste jag gå till affären. Bah. Det får bli imorgon och ikväll blir det tiktokpastan med lite smuligt bacon över
 
Träning med hästen gick hur bra som helst! Väl hemma var det bara och hoppa i duschen och sen åka igen. Vi ska låna en tombola av sambons pappa, så det blir några timmar till i bil... som dessutom inte får köra snabbt pga att släpet är med 😴 Skönt nog så måste inte jag köra, utan sambon får dra detta släp på b-kort🙂
 
Rensa ogräs tycker jag är ganska meditativt och det ser snyggt ut när man är färdig - behöver inte börja om direkt igen heller. Disken stoppar man in i skåpen bara för att direkt fiska ut dem igen. Bokstavligen rince and repeat :meh:
Jag får ONT precis överallt när jag rensar ogräs.... O_o Antar att mina ogräsrensarmuskler inte är särskilt välutvecklade...... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 629
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp